گردشگری-ترکیه

استراتژی ترکیه برای جذب گردشگر

وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه از استراتژی جدید خود برای جذب گردشگر خارجی در تمام طول سال رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، محمت نوری ارسوی، وزیر فرهنگ و گردشگری کشور ترکیه در نظر دارد به منظور افزایش درآمد پایدار در بخش گردشگری، استراتژی‌های جدید بازار محور در پیش گیرد. ارسوی در کنفرانسی که در استانبول برگزار شد، از اهداف جدید خود برای توسعه صنعت گردشگری در سطح جهانی، از طریق رونق بازار رونمایی کرد که مهم‌ترین هدف او از این کار افزایش درآمد دولت بود.

ترکیه

چنین پیش‌بینی شده است که با به‌کار گیری استراتژی‌های جدید دولت تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۷۵ میلیون توریست به کشور ترکیه سفر کنند که این تعداد باعث جذب درآمد ۶۵ میلیارد دلار امریکا خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی که وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه قصد دارد در پیش گیرد، افزایش مخارج نسبی گردشگران در سال‌های آینده است؛ به این صورت که هزینه اقامت هر گردشگر برای مدت یک شب از ۶۵ دلار در سال ۲۰۱۸ به ۸۵ دلار در سال‌های آینده افزایش خواهد یافت. ارسوی امیدوار است با به‌کار گیری استراتژی‌های جدید برای جذب گردشگر تعداد توریست‌ها از خاور دور و اقیانوسیه را از یک میلیون نفر در سال ۲۰۱۸، به چهار میلیون نفر در سال ۲۰۲۳ افزایش دهد.

ترکیه

وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه در نظر دارد بر کشورهای چین، هند، کره جنوبی و ژاپن بیش از دیگر کشورهای دنیا تمرکز کند چرا که این کشورها منابع بازاری جهان در نظر گرفته می‌شود که صنعت گردشگری را در سراسر دنیا رونق می‌دهد. با پیاده‌سازی استراتژی‌های جدید پیش‌بینی می‌شود که تعداد گردشگرانی که از کشورهای کرانه اقیانوس آرام به ترکیه سفر می‌کنند، در سال ۲۰۲۳، نسبت به سال ۲۰۱۸ به میزان ۳۰ درصد افزایش داشته باشد.

ترکیه

مقامات رسمی ترکیه در نظر دارند به منظور دستیابی به اهداف بلندپروازانه خود، بیشتر بر اقداماتی نظیر تنوع بخشیدن به تبلیغات، معرفی رستوران‌های جدید و دیگر مراکز تهیه غذا در سراسر کشور، ارائه تورهای فرهنگی جدید و خدمات‌رسانی بیشتر در بخش سفرهای دریایی از طریق کشتی‌ها تمرکز کنند.

ترکیه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *