دولت چین تورهای گروهی به خارج را تعلیق می‌کند

در پی تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کشنده و جدید کرونا، دولت چین اعلام کرده از روز دوشنبه تمامی تورهای گروهی به خارج از این کشور را تعلیق می‌کند.

به گزارش ایسنا، انجمن آژانس‌های گردشگری چین اعلام کرد تورهایی که در میانه سفر خود هستند می‌توانند با نظارت دقیق بر سلامت مسافران به سفر خود ادامه دهند، اما از روز دوشنبه (هفتم بهمن‌ماه) بنا بر تصمیم دولت چین، تمامی تورهای گروهی به خارج از این کشور به حالت تعلیق درمی‌آید.

گفته می‌شود همزمان با آغاز سال نو چینی، بیش از ۳۵ میلیون گردشگر چینی قادر نخواهند بود تا اطلاع ثانوی به سفر خارجی بروند.

مقام‌های شهری پکن نیز از امروز (یکشنبه) تردد تمامی اتوبوس‌های بین‌ استانی را لغو خواهند کرد تا از این طریق میزان سفر جاده‌ای به پایتخت محدود شود.

تاکنون بیش از ۵۰ نفر در چین بر اثر آلوده شدن به ویروس کرونا از دنیا رفته‌اند و گفته می‌شود ۱۲۰۰ نفر در چین به این ویروس آلوده شده‌اند. همچنین نمونه‌هایی از افراد آلوده در کره جنوبی، ژاپن، نپال، تایلند، سنگاپور، ویتنام، فرانسه، استرالیا و آمریکا نیز تشخیص داده شده‌اند.

چین بزرگترین منبع تامین گردشگر در سطح جهان است و ترس از شیوع این بیماری می‌تواند با تاثیرات مخربی بر گردشگری این کشور و همچنین گردشگری جهانی همراه شود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *