سفر-ارزان

فوت‌وفن‌های سفر ارزان نوروزی

اگر شما هم می‌خواهید که نوروز امسال یک سفر ارزان به مقصد استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و یا هند را تجربه کنید، به شما توصیه می‌کنیم که این مطلب را با دقت بخوانید تا با راهکارهای سفر ارزان به هرکدام از این مقاصد گردشگری آشنا شوید.

 در این مطلب بیان می‌کنیم که  چگونه می‌توانید با به‌کارگیری فوت‌وفن‌های سفر ارزان نوروزی، در هزینه‌های سفرتان به میزان قابل‌ توجهی صرفه‌جویی کنید. با ما همراه باشید!

راهنمای سفر ارزان به استانبول

اگر می‌خواهید با تور استانبول نوروز ۹۹ به استانبول سفر کنید، به شما توصیه می‌کنیم که از همین اول، بودجه خرید خود در استانبول را مشخص کنید. همان‌طور که می‌دانید در استانبول مراکز خرید متعددی وجود دارد و تنوع لباس و پوشاک در آن‌ها بسیار بالا است.

معمولاً اکثر کسانی که تور استانبول را انتخاب می‌کنند، کسانی هستند که عاشق خرید هستند و به همین دلیل هم هست که معمولاً توریست‌ها  بیشتر زمان اقامتشان در استانبول را صرف خرید می‌کنند.

به همین دلیل می‌توان گفت که اگر شما بتوانید خرید ارزانی در استانبول داشته باشید، عملاً توانسته‌اید که سفر ارزانی را به مقصد استانبول تجربه کنید و در هزینه‌های سفرتان به استانبول صرفه‌جویی کنید.

به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که در تور استانبول نوروزی، فقط و فقط خریدتان را از مراکز خرید ارزان استانبول مثل مرکز خرید بی اوغلو ایش، پاساژ ترکوس، پاساژ اطلس و پاساژ سینان پاشا انجام دهید و سعی کنید تا جای ممکن از حراجی‌های استانبول خرید کنید.

نکته دیگری که برای تجربه سفر ارزان در تور استانبول می‌توانیم به شما بگوییم این است که هزینه کرایه تاکسی‌های استانبول بسیار بالا است.

با این حساب، می‌توانیم بگوییم که اگر از وسایل حمل‌ونقل عمومی در تور ارزان استانبول استفاده کنید و دور تاکسی‌های استانبول را خط بکشید، کمک زیادی به کاهش هزینه‌های سفرتان به استانبول کرده‌اید.

راهنمای سفر ارزان به آنتالیا

برای تجربه سفر ارزان به آنتالیا، می‌توانید یک هتل ارزان در آنتالیا را برای اقامت خود رزرو کنید و از خیر هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره آنتالیا و امکانات رفاهی و تفریحی لوکسشان بگذرید.

همچنین می‌توانید با استفاده از تفریحات رایگان آنتالیا در هزینه تفریحاتتآن‌هم در تور آنتالیا صرفه‌جویی کنید و درنهایت سفر ارزانی را به مقصد آنتالیا تجربه کنید.

از بهترین تفریحات رایگان آنتالیا در تور آنتالیا نوروز ۹۹ می‌توان به تفریح در سواحل رایگان آنتالیا مثل ساحل لارا و بازدید از اماکن تاریخی آنتالیا مثل دروازه هادریان و شهر قدیمی آنتالیا اشاره کرد. مطمئن باشید که با رعایت همین چند نکته ساده می‌توانید سفر ارزانی به آنتالیا با تور نوروزی آنتالیا داشته باشید.

blank

راهنمای سفر ارزان به دبی

یکی از بخش‌های اصلی هزینه‌های سفر به دبی، هزینه خورد و خوراک است. با این حساب می‌توانیم به شما بگوییم که شما برای تجربه یک سفر ارزان به دبی باید هزینه‌های خورد و خوراکتان را در تور دبی کاهش دهید.

توصیه ما به شما این است که غذاهایتان در تور دبی نوروز ۹۹ را در بخش قدیمی دبی میل کنید و به‌عنوان یک قانون کلی این را به خاطر داشته باشید که معمولاً رستوران‌های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری دبی اصلاً برای خورد و خوراک به‌صرفه نیستند.

یک نکته دیگر اینکه اگر بتوانید هتل ارزانی در دبی برای خود رزرو کنید، بازهم قدم مؤثری در کاهش هزینه‌های سفرتان به دبی با تور دبی نوروز ۹۹ برداشته‌اید.

سفر-ارزان

راهنمای سفر ارزان به تایلند

برای تجربه سفر ارزان به تایلند، کافی است که در هزینه‌های تفریحات خود در تور تایلند صرفه‌جویی کنید و تا جای ممکن از تفریحات رایگان تایلند برای سرگرم کردن خودتان بهره ببرید.

به شما توصیه می‌کنیم که در تور تایلند از معابد رایگان تایلند دیدن کنید و این را به خاطر داشته باشید که خیلی از تفریحات رایگان تایلند از بهترین تفریحات تور تایلند نوروز ۹۹ به‌حساب می‌آیند و رایگان بودنشان اصلاً به معنای بد بودنشان نیست.

از این گذشته، به شما توصیه می‌کنیم که تا جای ممکن، غذایتان را در اغذیه‌فروشی‌های تایلند میل کنید و از رفتن به رستوران‌های گران در تور تایلند نوروزی خودداری کنید و بدین شکل یک سفر ارزان به مقصد تایلند را تجربه کنید.

سفر-ارزان

راهنمای سفر ارزان به هند

هند پر از اغذیه‌فروشی‌های جورواجور است که معمولاً غذاهای خوبی هم برای فروش دارند. به شما توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال سفر ارزان به هند هستید، ضمن رزرو یک تور ارزان هند، غذاهایتان را هم به‌جای رستوران‌های هند در اغذیه‌فروشی‌های هند میل کنید.

از این گذشته، به شما توصیه می‌کنیم که در تور هند نوروز ۹۹ از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای تردد در شهرهای هندی بهره ببرید و تا جای ممکن از گرفتن تاکسی خودداری کنید. حتی اگر فکر می‌کنید که هزینه وسایل حمل‌ونقل عمومی مثل اتوبوس هم برایتان زیاد است، می‌توانید از آن‌هم استفاده نکنید و با اجاره یک دوچرخه در تور هند، خودتان مسیر بین جاذبه‌های گردشگری هند را پدال بزنید.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *