پارک یخی پاتایا

معرفی جاذبه‌های گردشگری مقصد محبوب گردشگران

شهر پاتایا که در جنوب شرقی کشور تایلند قرار دارد یک شهر ساحلی است آب و هوای استوایی و گرمسیری دارد سالانه بیش از پنج و نیم میلیون نفر از این شهر به عنوان گردشگر و مسافر دیدن می‌کنند.

شاید برای شما عجیب باشد که در کشور تایلند و در شهر پاتایا پارک یخی وجود داشته باشد دمای هوا در شهر پاتایا به صورت میانگین ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر است. اما برای ایجاد پارک یخی دمایی نزدیک به ۱۰ درجه زیر صفر نیاز است پارک تفریحی یخی جادویی سیام پاتایا تندیس‌هایی از یخ و برف را در خود جای داده و فضایی جادوی و سحرآمیز مانند داستان‌های قدیمی درباره موجودات افسانه‌ای که در برف یخ زندگی می‌کنند را ایجاد کرده، کشور تایلند پر است از جنگلهای بارانی که زیبایی خاص خود را دارد اما در پارک یخی جادویی سیام پاتایا شما جنگلی از درختان یخی را می‌توانید ببینید این پارک یخی تنها سه سال است که راه اندازی شده اما در همین مدت کوتاه گردشگران را بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. بسیاری از مردم این منطقه تا پیش از راه‌اندازی این پارک برف را از نزدیک ندیده بودند ایجاد پارک یخی در شهر پاتایا مانند معجزه و جادوگری است مسئولین شهر پاتایا در تور تایلند با به کارگیری قویترین تکنولوژی توانسته‌اند در منطقه گرمسیری یک پارک یخی ایجاد نمایند.

بخش‌های پارک یخی

در پارک یخی جادوی پاتایا بخش‌های زیادی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده، یکی از این بخش‌ها گنبد اسکیموها که به گنبد یخ جادویی نامگذاری شده، می‌باشد که همان خانه اسکیموها است به خانه اسکیموها ایگلو گفته می‌شود. گنبد جادویی یخی تماماً از یخ ساخته شده،  سقف و دیوار و پلکان و دیگر مصالح تشکیل‌دهنده این ساختمان از یخ می‌باشد در داخل این گنبد جاهایی برای نشستن و استراحت کردن در نظر گرفته شده و فضایی شبیه خانه دارد. در محیط بیرون از این گنبد مجسمه‌های بسیار زیبایی به رنگ سفید می‌باشد که بسیار زیبا هستند و تمام جزئیات در آن به کار گرفته شده است. درخت‌هایی نیز در این پارک درست شده است که کاملاً شبیه درخت‌های طبیعی هست این درختان نیز از جنس یخ هستند و کاملاً سفید طراحی شده‌اند تا بتوانند فضای یخی و برفی جنگل‌های نزدیک به قطب شمال را تداعی نمایند این درختان به اندازه‌ای زیبا و طبیعی طراحی شده‌اند که کاملاً حس جنگل‌های قطب شمال را که بیشتر در کشورهایی مانند سوئد  و کانادا آن‌ها را می‌توان دید به بازدیدکنندگان و گردشگران می‌دهد  و هر کس که می‌خواهد از گرمای ۴۰ درجه و از وسط خط استوا در عرض چند دقیقه به منطقه قطبی سفر کند بهتر است به پاتایا بیاید و از پارک یخی جادوی پاتایا دیدن نماید.

پذیرایی در پارک یخی

به گزارش سفر باتو، یک رستوران شیک و مجلل به همراه منوی خوب و کامل که غذاهای خوشمزه تایلندی و غیرتایلندی را به شما عرضه می‌کند و شما می‌توانید هزینه شام را روی بلیط ورودی حساب کنید. پارک یخی جادوی پاتایا یک جنگل یخی با مجسمه‌ها و حیوانات و درختان پوشیده از برف در دمایی ده درجه سانتیگراد زیر صفر در شهری بنا شده که در میان خط استوا قرار دارد و جنگل‌های بارانی استوایی این شهر را احاطه کرده است و دمای آن منطقه به صورت طبیعی نزدیک به ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر است شما با بازدید از این پارک یخی زیبا خاطرات بسیار زیبا و شگفت‌انگیزی را برای خود و خانواده‌تان خواهید داشت. دیگر اینکه برای رفت و آمد به این پارک زیبا وسایل حمل و نقل عمومی برای گردشگران و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است و ماشین‌های ون مخصوصی بازدیدکنندگان را به این پارک زیبا می‌آورد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *