خدمات تور:

بلیت رفت و برگشت – ترانسفر فرودگاهی – ۶ شب اقامت در هتل با خدمات  -دو گشت شهری شامل :  ۱٫ گشت بازدید ازشهر کوش آداسی ۲٫ بازدید از شهر زیبای ازمیر – بیمه مسافرتی – راهنمای فارسی زبان

blank

کوش‌آداسی که به معنای جزیره‌ی پرنده است، در ۷۱ کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین ترکیه و در نوار ساحلی منطقه‌ی اژه واقع شده‌ است و بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۸ میلادی، ۵۸٬۶۵۰ نفر و بر اساس برآوردهای سال ۲۰۰۹ میلادی ۶۲٬۶۳۷ نفر جمعیت دارد.

این شهرستان که از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه‌جزیره‌ی دیلک همسایه‌ است، در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر، مریم آنا (خانه حضرت مریم)، میلت، دیدیم، پاموکاله، مارماریس و بودروم قرار دارد. بندر کوش آداسی به علت نزدیکی به جزیره‌ی یونانی «ساموس» برای گردشگرانی که به ترکیه سفر می‌کنند، از جذابیت خاصی برخوردار است. از بندر کوش آداسی، در ماه‌های بهار و تابستان، سفر‌های منظم با قایق‌های موتوری به جزیره‌ی یونانی ساموس برگزار می شود. بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه است.

آب و هوای کوش‌ آداسی معتدل است . تابستان‌های این شهر از اواخر آوریل (اوایل اردیبهشت) شروع شده و تا اواخر اکتبر (اوایل آبان) ادامه پیدا می‌کند. زمستان‌ها دمای هوا زیاد پایین نیست. ماه جولای با دمای بیش از ۵۳ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین ماه کوش‌آداسی است و داشتن کرم ضد آفتاب و کلاه لبه‌دار، از واجبات سفر به‌شمار می‌آیند. آب و هوای معتدل این منطقه این اجازه را به ساکنان آن داده است تا به تولید محصولات کشاورزی مانند زیتون، انگور و انجیر در زمین‌های حاصلخیز اطراف بپردازند. کوش آداسی ترکیه ۳۰۰ روز از سال هوای آفتابی دارد. از این شهر می‌توان به راحتی به مناطق توریستی دیگر ترکیه مثل پاموکاله، میلتوس و پرگاموم سفر کرد.