در این گونه اجتماعات تجاری علاوه برجستجوی کالا و خدمات ، می توان به رایزنی و بازاریابی وعقد قرارداد با شرکت کنندگان از سایر کشورها نیز پرداخت. بسياري از این نمايشگاه ها اگرچه از نظر موضوعي يكسان هستند اما از نظر نحوه اجرا (B2B ، B2C) داراي ماهيتي متفاوت هستند.
لذا پيشنهاد مي شود قبل ازحضوردر يك نمايشگاه جهت مشاوره و انتخاب مناسب ترين گزینه به سایت www.gashttour.ir مراجعه و یا با مجموعه شعب گشت تور تماس حاصل فرماييد.

فهرست تعدادی از نمایشگاه های مطرح دنیا به شرح زیر می باشد:

نمایشگاه ITB برلین
نمایشگاه ITB هر ساله در آلمان و درشهر برلین برگزارمی گردد. این رویداد به عنوان مهمترین نمایشگاه بازرگانی سفر، فرصت تجاری ویژه ای برای عرضه کنندگان خدمات گردشگری درجهان فراهم می کند. علاوه براظهار رضایتمندی بسیار زیاد شرکت کنندگان (بیش از۹۰%) آمارها نیز این موضوع را بیشتر ثابت می کنند.
این گردهمایی متشکل از: ۵ قاره، ۱۸۵ کشور، ۸۵۰ خریدار برتر شناخته شده، ۱۰۰۰۰ غرفه دار، ۲۳۰۰۰ بازدید کننده، ۵۰۰۰۰ بازدید کننده خصوصی، ۱۱۵۰۰۰ بازدید کننده تجـاری، ۱۷۰۰۰۰ متر مربع فضـا و دارای ۶/۷ میلیارد یـورو گـردش مـالی می باشد.

موضوعات نمایشگاه ITB
– سفرهای ماجراجویانه و گردشگری مسئولیت پذیر
– سفرهای تجاری
– دنیای سفرهای الکترونیکی
– جوایز کتابITB
– گردشگری فرهنگی
– مطالعه و آموزش
– تکنولوژی سفر
– سفر جوانان و اسکان

 

نمایشگاه فیتور اسپانیا
” فیتور” یکی از مشهور‌ترین نمایشگاه‌های گردشگری جهان دراسپانیا است که سالیانه درماه‌های ژانویه و فوریه در مادرید برگزار می‌شود.
این نمایشگاه، محلی برای گردهمایی آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های فعال درحـوزه گردشـگری است تا بتوانند محصـولات خود را به یکدیگر و مـردم معرفی کنند.
فیتور به نوعی مرجع توریسم دنیا برای متخصصین حرفه گردشگری و نمایشگاه تجاری پیشرو برای بازارهای داخلی و خارجی به شمار می‌آید و دارای فضای تجاری مناسب برای حضور و ملاقات آژانس‌های گردشگری، هتل‌ها، مشاورین و کارشناسان توسعه گردشگری و سایر متخصصین حرفه گردشگری و توریسم جهانی می باشد.

 

نمایشگاه صنعت ساختمان بولونیا (SAIE):
این نمایشگاه، هر ساله در کشورایتالیا و درشهربلونیا برگزار می گردد.
این نمایشگاه جایگاه برتر ساخت و ساز ایتالیا به حساب می آید که دسترسی به تمام زنجیره تامین محیط ساخت و ساز را ممکن می سازد. در دوره قبلی، ۱۵۰۰۰ بازدید کننده از خارج کشور ایتالیا و ۲۱ نماینده خارجی در این نمایشگاه شرکت کردند و در آن حدود ۱۰۰ جلسه تجاری، میزبانی شد. نمایشگاه صنعت ساختمان بولونیا با ترویج ارتباط ها با بازارهای نو ظهور و گفتگوهای مستقیم میان نهادها، انجمن ها و رهبران مالی و تجاری، می تواند به بهترین نمایشگاه صنعت ساختمان در جهان تبدیل شود.

موضوعات نمایشگاه بلونیا (SAIE) :
– خانه های هوشمند
– پروژه
– ساختمان های تمام هوشمند دیجیتال
– فن آوری های سازگار با محیط زیست

تورهای تجاری، اداری، تحقیقاتی (Business Tours)
سالیانه رویداد‌های تجاری- اداری بی‌شماری همچون نمایشگاه‌ ها، گردهمایی‌، سمینار، کنفرانس‌‌، سمپوزیوم و همایش‌ در سراسر جهان برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان فراوانی را به شهر یا کشور میزبان می‌کشاند.”مجموعه شعب گشت تور” با بهره گیری از پرسنل متخصص و همکاری با شرکای خارجی خود در کشـورهای گوناگون، قادر به اجرای تـورهای مختلف نمایشگاهی در طـول سال می باشد. بسياري از نمايشگاه ها اگر چه از نظرموضوعي يكسان هستند اما از نظر محتوا داراي ماهيتي متفاوت هستند، لذا پيشنهاد مي شود قبل از حضور در يك نمايشگاه جهت مشاوره و انتخاب مناسب ترين نمايشگاه با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.
این دفتر، خدمات ویژه سفرهای نمایشگاهی را به شرح ذیل ارائه می دهد:
اقامت در هتل های ۴ و ۵ ستاره، صدور بیمه نامه مسافرتی، رزرو بلیط هواپیما، تکمیل فرم سفارت در برنامه های گروهی، گشت و بازدید، ترانسفر و سایر خدمات تور را حتی برای مسـافرانی که مایل به اسـتفاده از خدمات نمایشگاهی نیستند را نیز ارائه می دهد.

تور ۷ روزه هلند – آلمان ( تجاری – آموزشی )
روز اول – پرواز به آمستردام ، ورود – انتقال به هتل و استراحت
روز دوم – گشت نیم روزه شهری در آمستردام و بازدید از جاذبه های این شهر
روز سوم – شرکت در کارگاه آموزشی با موضوع مقدمه ای بر برنامه ریزی و قانون ساخت و ساز طبق برنامه تور
روز چهارم – خروج از آمستردام و پرواز به سمت برلین ، ورود – انتقال به هتل و استراحت
روز پنجم – ترانسفر به محل برگزاری نمایشگاه بائوتک و حضور شرکت کنندگان در این نمایشگاه
روز ششم – گشت شهری نیم روزه در برلین برای بازدید از جاذبه های این شهر
روز هفتم- خروج و بازگشت به ایران

خدمات: بلیت رفت و برگشت ، اقامت هتل با صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی و نقل و انتقالات شهری و بین شهری، انجام امور مربوط به اخذ ویزای شنگن، بلیت داخلی اروپا، بیمه نامه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان، شرکت در کارگاه آموزشی نمایشگاه و گشت شهری.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف (مدیکا):
نمایشگاه بزرگ تجهیزات پزشکی دوسلدورف (مدیکا) هر ساله در کشور آلمان و در شهر دوسلدورف برگزار می گردد. این نمایشگاه با بیش از ۴۰ سال سابقه در تقویم همه افراد فعال دراین صنعت ثبت شده و مکانی است که متخصصان بخش پزشکی با هم دیدارمی کنند. نمایشگاه مدیکا هرسال با تنوع منحصر به فردی از نوآوری ها در سطح جهانی برگزار می شود. در آخرین دوره حدود ۵۰۰۰ غرفه دار از ۶۷ کشور محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه ارائه دادند.

موضوعات مدیکا:
– الکتروپزشکی
– فناوری پزشکی
– فناوری ارتباطات و اطلاعات تجهیزات فیزیوتراپی و ارتوپدی
– تجهیزات آزمایشگاه

ارایه خدمات نمایشگاهی ویژه گشت تور:
انجام کلیه رزرواسیون های هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و نمایشگاهی، انجام امور مربوط به اخذ ویزای شنگن، بلیط رفت و برگشت، بیمه نامه مسافرتی، ثبـت نام و تهیه کـارت ورود به نمایشـگاه، راهنمای فارسـی زبان، ملاقات با شرکت های حاضر در نمایشگاه، و بازدید از مراکزصنعتی منتخب ومرتبط.
جهت کسب اطلاعات بیشـتر به سایت www.gashttour.ir مراجـعه و یا با مجموعه شعب گشت تور تماس حاصل فرماييد.