خدمات ارائه شده گشت تور در تور استانبول- آنتالیا:
بلیـط رفت و برگشت ، اقـامت در هتل ۵ سـتاره استانبول با صبحـانه ، ترانسفر
فرودگاهی ، گشت و راهنما ، پرواز بین استانبول و آنتالیا ، اقامت در هتل ۵ ستاره
آنتالیا (صبحانه – نهار – شام) ، گشت و راهنما

blank

پایتخت: آنکارا
شهرهای توریستی: استانبول، آنتالیا، بدروم و مارماریس
مذهب: مسلمان
واحد پول: لیر جدید ترک
زبان: ترکی
فاصله هوایی تا تهران: ۳:۰۵

استانبول:
این شهر که در قدیم به نام قسطنطنیه خوانده می شده اکنون بزرگترین شهر در اروپا و چهارمین شهر در این قاره محسوب می شود. استانبول مرکز فرهنگی و تجاری ترکیه است که ۲۷ منطقه از استانی به همین نام را پوشش داده است. بخش غربی استانبول در طرف اروپایی و بخش شرقی در طرف آسیایی تنگه بوسفر قرار گرفته است. از همین رو تنها شهری محسوب می شود که در ۲ قاره واقع شده است. از جاذبه های این شهر می توان به کاخ موزه توپکاپی اشاره کرد که بیش از ۴۰۰ سال میزبان سلاطین عثمانی و مرکز سیاسی آنها بود و بر تپه ای مشـرف بر تنگه و دریـای مـرمـره قرار دارد. در ایـن موزه کلکسـیونی از چینی های ساخت کشـور چین، تخت های بسیار ارزشمند طلاکوب شده، لباس های سلاطین، جواهرات، کتاب های دسـت نویس کمیاب و حرمسـراهای سلاطین را می توان مشاهده کرد.

آنتالیا:
هتل های مدرن، آثار تاریخی، دریا و سواحل رویایی؛ آن را به زیباترین شهر ساحلی ترکیه تبدیل نموده است. مناطق تفریحی و استراحتگاه های آن شامل مناطقی همچون کمرو بلک، لارا، کندو و بلدیبی و… می باشد.

مراکز دیدنی:

پاموک کاله ( پاموک قلعه): پاموک کاله از شگفتی های بسیار عجیب است. آب با حرارت ۳۵ درجه از ارتفاع ۱۰۰متری فرو می ریزد و استخرهای بزرگ و متعددی را

تشکیل می دهد که به خاطر این ویژگی به قصر پنبه ای مشهور شده است. استخرهای آب گرم این ناحیه خواص درمانی دارند.

شب ترکی: در این تـور که شب ترکی یا افسانه هزار و یک شب نامیده می شود. می توان نظاره گر برنامه های فولکوریک ترکی بود که شیوه ازدواج نمودن در زمان عثمانی ها توسط گروهی از هنرمندان به نمایش در می آید.
تور رافتینگ: یک تور آبی بر روی رودخانه درخشان؛ با سوار شدن بر قایق های بادی و پوشیدن جلیقه های نجات ، لحظات مهیج وشادی آوری را تجربه می کنید.

بودروم:
این شهر یکی از بهترین انتخاب ها برای لذت بردن از دریای اژه و مدیترانه در تمام فصول می باشد؛ تابستان گرم و شرجی که مناسب شنا و حمام آفتاب است و زمستان هایی که هوا حداقل تا ۱۵ درجه سانتیگراد سرد می شود و آب های گرم و آرام آن غواصی را امکان پذیر می کند. بودروم برای خود ترک ها هم شهر تعطیلات است.

کوش آداسی:
شهر کوش آداسی یا جزیره پرنده در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر، افس، مریم آنا، ملیت، مارماریس و بدروم قرار دارد. بندر کوش آداسی به علت نزدیکی با جزیره یونـانی ساموس برای گردشـگران که به ترکیه مسـافرت می کنند از جذابیت خاصی برخوردار است. یکی از بزرگترین پارک های آبی اروپا به نام آدالند در این شهر است که توصیه می شـود حتما رافتینگ در آدالند را تجربه کنید.
از دیگـر جـاذبه های این شـهر می توان به کاروانسرای اوزکار محمت پاشا اشاره کرد که در آن می توان به وضوح معماری دوران عثمانی را مشاهده نمود.