موزه گوگنهایم

آشنایی با مناطق گردشگری در تور ایتالیا فرانسه و اسپانیا

هنگام بازدید از ناپل،‌ حتماً‌ این جاذبه‌ها را فراموش نکنید

یکی از شهرهای بزرگ ایتالیا که در سواحل غرب آن وجود دارد ناپل نام دارد. دریای تیرنی در رو به روی این شهر واقع‌شده است. این شهر بزرگ با ۳ میلیون جمعیت سومین شهر بزرگ ایتالیا محسوب می‌شود. در این مقاله برای کمک به شما در نوشتن یک برنامه تور ایتالیا مناسب جاذبه‌های گردشگری این شهر را برای شما شرح می‌دهیم.

آتش‌فشان وزوو
از مشهورترین آتش‌فشان‌های اروپا می‌توان آتش‌فشان وزوو را نام برد که واقع در شرق ناپل است. این آتش‌فشان به خاطر اتفاقی که در سال ۷۹ بعد از میلادی رخ داد معروف شد. زیرا فوران آن موجب نابودی شهرهای پمپئی و هرکولانیوم شد. امروزه شما می‌توانید با تور ایتالیا از دامنه این کوه آتش‌فشانی دیدن کنید و بالا بروید و از مناظر زیبای آن لذت ببرید.

موزه ملی باستان‌شناسی ناپل

از دیگر جاذبه‌های ناپل می‌توان موزه باستان‌شناسی آن را نام برد. این موزه در سال ۱۷۵۰ در یک ساختمان بسیار زیبا ساخته‌شده است. درگذشته این ساختمان برای سربازهای سواره‌نظام بوده که امروزه به یک موزه بسیار جذاب تبدیل‌شده است. اگر اهل گردشگری تاریخی هستید، حتماً با تور ایتالیا به این منطقه سفر کنید.

بنابراین اگر اهل تاریخ هستید و از تماشای آثار قدیمی لذت می‌برید با تور ایتالیا از این موزه دیدن کنید.

دخمه‌های San Gennaro

دخمه‌های San Gennaro واقع در این شهر بسیار اسرارآمیز و جالب است زیرا که شمارا به اعماق زمین می‌برد و شمارا با دنیای زیرزمین آشنا می‌کند. شما از طریق راهروها و تونل‌ها وارد این دخمه می‌شوید. این دخمه شامل دوطبقه در زیرزمین است. در طبقه پایین آن بیش از ۳۰۰۰ نفر دفن شده‌اند و بسیار اسرارآمیز است. طبقه بالایی آن بزرگ‌تر است و بر روی دیوارهای آن نقاشی‌های جالبی شده است. اگر با تور ایتالیا سفر کرید و قصد تجربه یک حس جدید را داشتید حتماً از این دخمه دیدن کنید.

ویرانه‌های شهر هرکولانیوم

همان‌طور که گفتیم شهر هرکولانیوم توسط فوران آتشفشان وزوو تخریب شد. این شهر بازمانده بسیار جالب و دیدنی است و برای هر گردشگری که با تور ایتالیا به این شهر می‌آید تجربه جدید محسوب می‌شود.

با وجود اینکه فاصله این شهر تا آتشفشان نسبت به شهر پمپئی بیشتر است اما بااین‌حال به‌طور کامل نابود شد. ولی این فاصله موجب این شد که بهتر نگهداری شود و در حال حاضر هم برخی از آثار چوبی آن سالم است. بنابراین اگر با تور ایتالیا که سفر کرید بازدید از این شهر را فراموش نکنید.

کاخ Nuovo

این کاخ بسیار باشکوه در سال ۱۲۸۲ ساخته‌شده است و مسافرانی که از طریق کشتی سفر می‌کنند اولین ساختمانی که می‌بینند همین ساختمان کاخ نوو است. دسترسی به این کاخ بسیار راحت است زیرا که حدوداً در نزدیکی برج پیزا واقع‌شده است. بنابراین با تور ایتالیا که سفر کردید بعد از تماشای برج پیزا، بازدید از این کاخ باشکوه را فراموش نکنید.

آشنایی با مناطق گردشگری مارسی در فرانسه

قدیمی‌ترین شهر موجود در فرانسه مارسی نام دارد که ازنظر وسعت و جمعیت بعد از پاریس در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. این شهر به دلیل داشتن مناطق و مناظر گردشگری به یکی از قطب‌های توریستی در کشور فرانسه تبدیل‌شده است که همه‌ساله مسافران و جهانگردان بسیاری با تهیه تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای دیدن این جاذبه‌ها به این شهر سفر می‌کنند.

blank

این منطقه با داشتن بندری شلوغ و پرشور و نشاط توانسته به یکی از پرطرفدارترین بندرهای جهان تبدیل شود که گردشگران زیادی را که با تهیه تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی که به فرانسه سفر می‌کنند را به‌سوی خود جذب کند.

این شهر که ساکنان آن مهاجرانی هستند که از الجزایر به این شهر آمده‌اند به‌مانند پلی بین اروپا و آفریقای شمالی  می‌باشد که علاوه برداشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی دارای آداب‌ورسوم مختلف نیز می‌باشد که برای گردشگران علاقه‌مند به فرهنگ ملل مختلف قابل‌توجه است که به همین دلیل با تهیه تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر می‌کنند.

در ادامه به معرفی برخی از جاذبه‌های گردشگری در مارسی می‌پردازیم که سبب جذب گردشگرانی می‌شود که با تهیه تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر می‌کنند.

کلیسای جامع نوتردام دولاگارد

این بنای تاریخی که در بالای تپه گارد که از منظره‌ای زیبا بهره می‌برد ساخته‌شده است مهم‌ترین بنای موجود در شهر مارسی به‌حساب می‌آید که به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع بالا از دوردست نیز قابل‌مشاهده است.

ابتدا به دلیل داشتن ارتفاع مناسب این تپه به‌عنوان منطقه‌ای برای دیده‌بانی مورداستفاده می‌شد. در اواسط قرون‌وسطی در این منطقه بنایی زیارتی ساخته شد. این بنای تاریخی‌ای که امروزه نظاره‌گر آن هستیم در سال ۱۸۵۳ الی ۱۷۶۴ طراحی و ساخته شد که جهان گردان زیادی از آن با تهیه تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی دیدن می کنند.

برترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا

کشور اسپانیا دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که تعداد آن‌ها کم نیست. بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند قبل از خرید تور اسپانیا و بلیط هواپیما با مکان‌های دیدنی این کشور آشنا شوند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

blank

قصر الحمرا

این قصر با ساختار آفریقایی خود همه را شگفت‌زده کرده است. این مجموعه که شامل چند ساختمان، باغ، برج، دیوار و یک مسجد است یکی از شاهکارهای معماری اسلامی اسپانیا به‌حساب می‌آید. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این قصر می‌توان به باغ‌های جنرالایف اشاره کرد. شما نیز می‌توانید با ترفندهایی، بلیط ارزان هواپیما و تور اسپانیا را خریداری کرده و از این مجموعه با نقاشی‌های طلایی و نقره‌ای، حکاکی‌های سنگی، سقف‌های آجری، طاق شگفت‌انگیز و حیاط‌خلوت‌های آن، دیدن کنید.

کلیسای ساگرادا فامیلیا

این کلیسا که کلیسای خانواده مقدس هم نامیده می‌شود در شهر کاتالان واقع‌شده و شاهکار آنتونی گائودی است. ساختمان عجیب و دیدنی این کلیسا هرساله تعداد زیادی از گردشگران را به خرید بلیط هواپیما برای تور اسپانیا ترغیب می‌کند. گردشگران می‌توانند از داخل این کلیسای عجیب که هنوز به‌طور کامل ساخته نشده است دیدن کنند.

مسجد بزرگ کوردوبا

نام دیگر این مسجد بزرگ مزکوئیتا بوده و جزء بزرگ‌ترین مسجدهای جهان و برجسته‌ترین آثار معماری آفریقایی در اسپانیا به شمار می‌رود. می‌توانید در مواقعی خاص بلیط ارزان هواپیما را تهیه‌کرده و از این اثر باشکوه در عرصه هنر و معماری اسلامی که در اروپای غربی بناشده است دیدن کنید..

موزه هنری پرادو

اگر جزء آن دسته از خریداران بلیط هواپیما هستید که به آثار هنری علاقه زیادی دارید حتماً بازدید از موزه دل پرادو را در تور اسپانیا خود بگنجانید. این موزه به دلیل مجموعه آثار هنری بسیار زیاد، به‌عنوان یکی از برترین موزه‌های جهان شناخته‌شده است.

موزه گوگنهایم

هنگام برنامه‌ریزی برای تور اسپانیا، حتماً دیدار از این موزه با طراحی منحصربه‌فردش را از یاد نبرید. این موزه در شهر بیلبائو قرار دارد و توسط  معماری آمریکایی به نام فرانک کهری ساخته‌شده است. تاکنون کسی موفق به توصیف هماهنگی شکل‌ها و طرح‌های این ساختمان نشده است. در ساخت این موزه از بلوک‌هایی با جنس آهک و ورقه‌های موج‌دار تیتانیومی استفاده‌شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *