موزه لوور

بازگشایی موزه لوور پس از ۳ روز تعطیلی

پس از ایجاد تمهیداتی برای امنیت کارکنان موزه لوور در مقابل ویروس کرونا، این موزه پس از ۳ روز تعطیلی دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از فرانس ۲۴، مسئولان لوور که پربازدیدترین موزه جهان است در بیانیه ای اعلام کرد با اعتراض قانونی و ابراز نگرانی کارکنان موزه در رابطه با شیوع ویروس کرونا  اقداماتی را برای حصول اطمینان از امنیت کارکنان و بازدیدکنندگان انجام داده است.

کارکنان موزه لوور از روز یکشنبه با اعلام این که سلامت آنها در مقابل خطر سرایت ویروس کرونا از بازدیدکنندگان در خطر است، دست از کار کشیدند.

گفته می‌شود، استفاده از موارد ضد عفونی کننده دست و همچنین استفاده نکردن از پول نقد برای خرید بلیت ورودی از جمله تمهیدهای موزه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

وزیر بهداشت فرانسه عنوان کرده که شواهدی از نگرانی و تهدید جدی سلامت کارکنان فرانسوی دیده نمی شود که بخواهند از انجام کار خودداری کنند.

تعطیلی موزه لوور که سال گذشته ۹.۶ میلیون بازدیدکننده داشت موجب ناامیدی هزاران گردشگری شده بود که هر روزه برای بازدید از این موزه انتظار می کشند.

دولت فرانسه در اوایل هفته هر گونه تجمع بیش از ۵ هزار نفر را در محیط های سر بسته ممنوع اعلام کرد و به همین دلیل نمایشگاه سالانه و بین المللی کتاب پاریس نیز لغو شد، نمایشگاهی که انتظار می رفت روزانه ۱۶۰ هزار نفر بازدیدکننده داشته باشد.

ویروس کرونا تاکنون به بیش از ۷۰ کشور جهان سرایت کرده و جان بیش از ۳ هزار نفر را گرفته است.

منبع:ایسنا

مرتبط:

آشنایی با موزه لوور – فرانسه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *