صنعت گردشگری

بررسی کسب‌وکارهای نوپای صنعت گردشگری در وبینار رایگان

با همکاری اداره ‌کل میراث فرهنگی خوزستان و مؤسسه آموزش گردشگری سهنداعتماد اروند، دوره آموزشی‌ با عنوان «بررسی کسب‌وکارهای نوپای صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی با هدف تشریح آسیب‌های وارد آمده به صنعت گردشگری و آسیب‌شناسی این پدیده و نیز بررسی نحوه ایجاد و رونق فعالیت‌های نوپای صنعت گردشگری به‌ویژه هتل‌داری به صورت رایگان برگزار می‌شود.

فعالان حوزه گردشگری، کارشناسان و همه نیروهای انسانی مرتبط با صنعت گردشگری، جامعه هدف این دوره آموزشی هستند. این کلاس ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ توسط مؤسسه گردشگری و هتلداری سهنداعتماد اروند که یکی از مؤسسات دارای مجوز گردشگری از اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خوزستان است به صورت مجازی برپا خواهد شد.

اشکان بروج مدرس این کلاس آموزشی خواهد بود. در این دوره، علاوه بر این‌ که آخرین وضعیت صنعت گردشگری ایران و جهان تشریح می‌شود به مفاهیم مقدماتی کارآفرینی و استارتاپ و همچنین مفاهیم نوین و برخی استارتاپ‌های‌ گردشگری و هتل‌داری ایران و جهان پرداخته و اثرات این نوع فعالیت‌ها بر کسب‌وکارهای گردشگری در ایران و جهان تشریح می‌شود.

بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، در استان خوزستان تاکنون هیچ مؤسسه‌ای در حوزه کسب‌وکارهای گردشگری در فضای دیجیتال از اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی مجوز نگرفته که این موضوع مشکلاتی را برای ساماندهی این نوع فعالیت‌ها ایجاد کرده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این وبینار می‌توانند در زمان پیش ‌گفته به تارنمای sahandetemadarvand.ir و یا صفحه اینستاگرام sahandetemadarvand مراجعه کنند.

پس از انتهای دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه رسمی شرکت در دوره از اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خوزستان اعطا خواهد شد.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *