قلعه کیلکنی-سفر مجازی

تجربه سفر مجازی با گوگل در روز جهانی گردشگری

بیست و هفتم سپتامبر روز جهانی گردشگری است و سازمان جهانی گردشگری با توجه به محدودیت‌های کنونی ناشی از ویروس کرونا، سفر مجازی به کمک سرویس «Google Arts & Culture» را پیشنهاد کرده است.

به نقل از صفحه رسمی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، شرایط امسال سفر به نقاط مختلف جهان را برای بسیاری غیرممکن کرد، اما اشتیاق انسان به تجربه فرهنگ‌های جدید و بازدید از مکان‌های دور هنوز پابرجاست.

امروزه سرویس «Google Arts & Culture» مجموعه‌ جدیدی را گردهم آورده تا امکان سفر و بازدید مجازی از موزه‌ها و مقاصد فرهنگی مختلف برای علاقه‌مندان فراهم شود.

بنابراین با وجود محدودیت‌های مسافرتی موجود در کشورهای مختلف و تغییرات بسیاری که به موجب این بحران در حوزه‌های مختف صورت گرفته است، این‌بار سرویس «Google Arts & Culture» به عنوان راهنمای تورهای گردشگری به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا از مقاصد گردشگری مختلف جهان در مکزیک، ایالات متحده، مصر، فرانسه و … بازدید کنند.

بنابراین بازدید از مجسمه‌های «موآی» در جزیره ایستر، دروازه براندنبورگ در آلمان یا هرم چیچن ایتزا در مکزیک از گزینه‌هایی هستند که سفر مجازی به آن‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *