انتقاد از بی برنامگی سفرها در تعطیلات عید فطر

در عید فطر از سفر کردن پرهیز کنید

نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت که از همه مردم خواهش می کنم مقداری دیگر تحمل کرده و از سفر کردن به خصوص در تعطیلات عید فطر پرهیز کنند.

حسن همتی اظهار کرد: پیش از آنکه به مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کنیم باید حال و روز آنها را درک کنیم. بسیاری از مشاغل در ایام شیوع کرونا نابود و یا تضعیف شده و دولت هم کمکی به آنها نکرده است.

وی افزود: مدام نباید مشاغل را تعطیل کرده و یا از آن ها بخواهیم دستورات را عمل کنند. فارغ از اینکه عمل به پروتکل های بهداشتی و رعایت آن ضروری است اما باید به مردم یعنی اصناف و به خصوص قشر ضعیف کمک شود تا آنها دچار مشکل در این دوران نشوند. از این لحاظ اقدامات دولت مورد انتقاد است.

این نماینده مجلس با تأکید مجدد بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی گفت که باید دولت به فکر اقشار کم درآمد و آن دسته از افراد جامعه باشد که کارشان را به دلیل کرونا از دست داده و یا ضربه دیده اند.

همتی همچنین با اشاره به تعطیلات عید فطر گفت: از همه مردم خواهش می کنم که برای آنکه مجددا وارد پیک کرونا نشویم مقداری دیگر تحمل کرده و از سفر کردن پرهیز کنند چون با این کار نه تنها جان خود بلکه جان سایر هم وطنان را هم به خطر می اندازند. از مردم می خواهم مثل گذشته از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

منبع: ایسنا

مرتبط:

انتقاد از ممنوعیت تور عید فطر در برخی استان‌ها

ممنوعیت و جریمه‌های سفر در تعطیلات عید فطر

اطلاعیه خدمات سفر در تعطیلات عید فطر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *