ونکوور

سفر اقتصادی به ونکوور

کانادا سرزمین وسیعی با جغرافیای خیره کننده است. برای سفر گردشگری، کشوری گران و هزینه بر است. برای اینکه سفری اقتصادی به ونکوور داشته باشید، لازم است روش هایی به کار گیرید.

خوراک کم خرج در ونکوور

برای کاهش هزینه غذا، گردشگران حرفه ای پیشنهاد می کنند غذاهای آسیایی میل کنید. کمترین قیمت غذاهای ویتنامی ۵ دلار و سوشی با کیفیت حدود ۸ دلار آمریکا برای شما آب می خورد.

در حالی که ساندویچ مک دونالد حداقل ۱۰ دلار برای شما هزینه دارد. اگر فرصت پخت و پز داشته باشید، با خرید اقلام متنوع میوه و سبزیجات و … حدود ۶۰ دلار، چند وعده غذایی سالم خواهید داشت.

اقامت کم هزینه در ونکوور

بهترین راهکار برای کم کردن هزینه اقامت در کانادا با توجه به هزینه بالای هتل، گرفتن هاستل است. هزینه یک تخت شبی ۲۰ تا ۳۰  دلار و هزینه اتاق خصوصی نیز از ۶۰ دلار آمریکا به بالا ست. در مقایسه با هتل که باید شبی ۷۰ دلار به بالا هزینه کنید، مقرون به صرفه است.

از ونکوور تا تورنتو

ونکوور شهری ساحلی و تاریخی در ایالت بریتیش کلمبیا، با طبیعت کوهستانی بی نظیر، سبک های مختلف موسیقی، غذاهای خوش طعم، زندگی به بلوغ رسیده، فاصله زمینی ونکوور تا تورنتو بیش از ۴ هزار کیلومتر است.

اگر تصمیم دارید به یکی از این شهرها سفر کنید، زمان مناسب را برای خرید پرواز تهران ونکوور انتخاب کنید. شما می توانید برای مسافرت از ونکوور به تورنتو از قطار استفاده کنید. سفری ۴ روزه از غرب به شرق کانادا با گذر از مناطق کوهستانی و مناظر دیدنی در انتظار شماست.

بهترین اپلیکیشن ها در ونکوور

امروزه اپلیکیشن های متنوع به شما کمک می کند علاوه بر تجربه راحت تر سفر، بتوانید با برنامه ریزی سفر کنید. در ونکوور شما می توانید از اپلیکیشن استریت فود (Street food) برای پیدا کردن بهترین رستوران ها، فست فودها و کافه ها استفاده کنید.

با وجود اینکه اوبر در بیشتر کانادا استفاده می شود اما اپلیکیشن یلوو کب (Yellow cab) یک گزینه عالی برای حمل و نقل درون شهری است. از دیگر اپلیکیشن های کاربردی در ونکوور، رادار (Radar) است.

شما با کمک این اپ می توانید از موقعیت اتوبوسهای شهری و زمان بندی حرکت آنها باخبر شوید. با توجه به شرایط بارانی و سرد ونکوور، قطعا به کار شما خواهد آمد.

بلیط هواپیما ارزان کانادا

اگر شما می خواهید سفر اقتصادی بروید، لازم است تا اطلاعات دقیقی در مورد قیمت بلیط هواپیما داشته باشید. با توجه به اینکه مسیرهای هوایی کانادا پر تردد هستند، باید در زمان درست خرید خود را انجام دهید.

همیشه تاریخ سفر و تعداد توقفها نقش تعیین کننده در قیمت بلیط کانادا دارد. فصل زمستان به دلیل کاهش سفرها، یکی از بهترین موقعیتها برای خرید بلیط هواپیما کانادا است.

تورنتو از شهرهای پر بازدید ایرانیان در کاناداست. قمیت بلیط هواپیما تورنتو به دلیل مسافت هوایی طولانی گران است. مسافرت دانشجویان و افراد مقیم ایرانی به این شهر باعث عرضه بالای بلیط تورنتو شده است. قیمت بلیط هواپیما تورنتو در رقابت ایرلاینهای داخلی و خارجی نوسان دارد. اگر از مسافران دائم این پرواز هستید، خرید بلیط ارزان تورنتو به نفع شماست.

برای همین رصد کردن قیمتها و مشخص کردن زمان تقریبی سفر به شما کمک می کند .

طبیعت گردی در ونکوور

طبیعت زیبای ونکوور از ساحل تا پارک های بی نظیر برای تجربه طبیعت گردی دلچسب حرف ندارد. شما می توانید بهترین سواحل ونکوور شامل اینگلیش بی، وایت راک، کیتسیلانو را انتخاب کنید. پارک های منطقه ای ونکوور گزینه های مختلفی برای کمپینگ و پیاده روی به شما می دهد مانند پارک بلکارا، دریاچه بونتزن و دریاچه آلیس.

همچنین اگر علاقه مند به پیاده روی  باشید، می توانید مسیرهای جذابی در پارک های ملی ونکوور مانند دریاچه رایس، پارک دره لین و گریند گروس را در نظر بگیرید.

حمل و نقل ارزان در ونکوور

در شهر ونکوور شما به انواع وسایل حمل و نقل شهری شامل اسکای ترن، مترو، اتوبوس، تاکسی، و اتوبوس دریایی دسترسی دارید. اسکای ترن یک نوع قطار شهری برای جابجایی مسافران از حومه به مرکز است که دارای سه خط اصلی و ایستگاه های متعدد است.

زمان شروع به کار حمل و نقل درون شهری ونکوور از ساعت ۵ صبح تا ۱ نیمه شب است. اتوبوس های دریایی نیز مرکز شهر را به ساحل شمالی متصل می کند. این مسیر ۱۲ دقیق طول می کشد و شما می توانید از مناظر زیبای دریا و کوه لذت ببرید. در طول روز هر ۱۵ دقیقه و در طول شب هر ۳۰ دقیقه قایقها حرکت می کنند.

شما می توانید با تهیه کارت سفر ونکوور به نام کمپس، از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنید. همچنین مسیرهای دوچرخه سواری ونکوور کاملا مجهز و تعریف شده است. شما به راحتی و کمترین هزینه می توانید در شهر رفت و آمد کنید.

مرتبط:

چرا کبک بهترین شهر کانادا است؟

عجايب هفتگانه کانادا

پایتخت کانادا چه نام دارد؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *