شرکت تله کابین توچال به عضویت UNWTO(سازمان جهانی گردشگری ملل متحد) در آمد

با تلاش ها و اقدامات مدیریت و کارشناسان شرکت تله کابین توچال و رایزنی‌های صورت گرفته توسط معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عضویت شرکت تله کابین توچال در بیست و سومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد(UNWTO) در سن‌پترزبورگ روسیه به تصویب نهایی رسید.

شرکت تله کابین توچال به عضویت UNWTO(سازمان جهانی گردشگری ملل متحد) در آمد

به گزارش روابط عمومی شرکت تله کابین توچال، موضوع عضویت شرکت تله کابین توچال در سازمان جهانی گردشگری ملل متحد، در نشست شورای اجرایی این سازمان در خرداد ماه سال جاری در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان مطرح شده و در خصوص آن رایزنی صورت گرفته بود.

شایان ذکر است ، سازمان جهانی گردشگری ملل متحد به مجموعه اعضای وابسته این امکان را می‌دهد که از آخرین دستاوردهای علمی و تجارب موفق فعالان بخش خصوصی سایر کشورها در حوزه‌های مختلفی چون برنامه‌ریزی، بازاریابی، آموزش و تبلیغات بهره‌برداری کنند.

گفتنی است ، سازمان جهانی گردشگری به عنوان آژانس تخصصی سازمان ملل متحد مسؤولیت ترویج و تبلیغ گردشگری پایدار و مسؤولانه را در سراسر جهان به عهده دارد. اعضای سازمان جهانی گردشگری شامل ۱۵۶ کشور به عنوان اعضاء اصلی، ۶ عضو پیوسته و حدود ۵۰۰ عضو وابسته از بخشهای خصوصی، مؤسسات آموزشی، مقامات محلی و انجمن های گردشگری است.بنا بر این گزارش ، استفاده از پلتفرم بین المللی UNWTO برای ایجاد تعامل با بخش های دولتی و خصوصی و عوامل صنعت گردشگری جهان، تبادل آمار گردشگری کشورهای عضو، بهره مندی از کمک های فنی و مشورتی سازمان جهانی گردشگری، دسترسی به کتابخانه الکترونیک و تبادل تجربیات موفق با کلیه اعضای وابسته آن سازمان را می توان از مهمترین مزیت های عضویت در این سازمان برشمرد.
این عضویت باعث می‌شود تا مجموعه تله کابین توچال به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری شهر تهران در مقیاس بین‌الملل شناخته شود.

منبع خبر:خبرگزاری فارس

blank

blank

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *