آذربایجان شرقی

۱۶۰ محتوای مجازی جاذبه‌های آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از انتشار بیش از ۱۶۰ محتوای مجازی معرفی جاذبه های گردشگری استان در راستای توسعه تبلیغات گردشگری در فضای مجازی خبر داد.

احمد حمزه‌زاده با اشاره به این‌که توسعه گردشگری مجازی و غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه به واسطه ارائه محتوایی در قالب دانش گردشگری از مهمترین اهداف این اداره کل در شرایط کنونی کشور است، ادامه داد: با توجه به شرایط موجود کشور پس از شیوع بیماری کرونا و توقف الزامی فعالیت‌های حقیقی و عملی گردشگری، با عنایت بر رویکرد وزارت میراث فرهنگی مبنی بر ایجاد هشتگ مانور تبلیغات  گردشگری در فضای مجازی، اداره کل میراث فرهنگی استان نیز در راستای توسعه این حوزه به صورت گسترده به معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان به صورت مجازی می‌پردازد.

وی افزود: غلبه بر شیوع بیماری کرونا با قطع زنجیره انتقال و استقرار هموطنان در خانه میسر خواهد بود، به همین منظور اداره کل میراث فرهنگی استان از دهه پایانی سال ۹۸ تا امروز، در راستای غنی سازی اوقات فراغت و ترغیب عمومی به حضور در خانه با همراهی بخش خصوصی گردشگری و حوزه رسانه اقدامات متعددی را صورت داده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این حوزه، گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان با انتشار بیش از ۱۲۰ مورد گزارش تصویری، ۳۲ عنوان کلیپ معرفی و  ۱۰ عنوان تور مجازی از جاذبه‌های گردشگری استان در تلاش بوده تا فرصتی مناسب را برای توسعه گردشگری مجازی و  بهره‌مندی گسترده علاقه‌مندان به ظرفیت های غنی فرهنگی و گردشگری استان فراهم سازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، حمزه‌زاده در خاتمه خاطر نشان کرد: خوشبختانه اجرای این اقدام در کانال‌های پیام‌رسان پر مخاطب، وبسایت اداره کل و هم‌چنین وبسایت “ویزیت ایران” بازتاب قابل توجهی داشته، به طوری که در کانال‌های خبری و فرهنگی منطقه به صورت گسترده انتشار یافته و مورد استقبال هموطنان قرار گرفته است.

منبع:ایسنا

مرتبط:۷ دیدنی زیبای آذربایجان شرقی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *