نمایشگاه-پارس

نمایشگاه گردشگری پارس هفته آخر آذرماه در شیراز برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس، هفته آخر آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز برگزار می‌شود.

مصیب امیری، روز یکشنبه ۱۷ آذر در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه گردشگری پارس، فرصتی برای شناساندن و توسعه ظرفیت‌های متعدد و متنوع گردشگری است که باید آن را مغتنم شمرد.

او خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تلاش شده تا توانمندی سرمایه گذاران در ابعاد ایجاد تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، فعالین حوزه گردشگری مذهبی و گردشگری سلامت، بیمارستانها، اتاق بازرگانی و تعدادی از شهرداری های استان، به نمایش گذاشته شود.

امیری ادامه داد: استان فارس با دارا بودن شرایط متنوع آب و هوایی، قابلیت گردشگرپذیری در هر فصل از سال را دارد، لذا یکی دیگر از اهداف نمایشگاه، معرفی توانمندی های تاسیسات اقامتی به خصوص اقامتگاه های بوم گردی متنوع استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس اضافه کرد: همزمان با نمایشگاه گردشگری پارس، دوازدهمین نمایشگاه  سراسری صنایع دستی نیز برپا خواهد شد و نمایندگان استان‌های مختلف و شهرستان‌های استان فارس به شکل تخصصی به معرفی و عرضه تولیدات و محصولات شاخص خود بپردازند.

امیری خاطرنشان کرد که یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی، قرار است از روز ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز، آغاز به کار کند؛ این نمایشگاه تا روز ۲۹ آذر برپا خواهد بود و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *