آمادگی کامل استان یزد برای استقبال از مسافران نوروز

آمادگی استان یزد برای استقبال از مسافران نوروز

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از آمادگی شهرستان‌های این استان برای رفع مشکلات نوروز امسال در نوروز سال ۹۹ خبر داد.

«سیدمصطفی فاطمی» روز گذشته در جلسه خدمات سفر استان یزد با اشاره به اقدامات قابل مناسب شهرستان‌ها برای نوروز امسال، اظهار کرد: شهرداری اردکان فعالیت‌هایی را آغاز کرده و برای نوروز امسال برنامه‌های متفاوتی را اجرا می‌کند، همچنین در شهرستان‌های اشکذر، تفت و بافق نیز اقدامات قابل توجهی در حال انجام است.

وی افزود: شهرداری شهرستان ابرکوه همراه با میراث فرهنگی در حرکت است که در ورودی شهر شاهد اتفاقات خوبی بوده و همچنین واگذاری یخچال خشتی این شهرستان هم در دستور کار قرار گرفته است.به گفته مدیر کل میراث یزد، از روزهای ابتدایی نوروز ۹۹ مشخص کردیم که مسئول کمیته‌های مختلف مانند کمیته‌های حمل و نقل، خدمات بهداشتی، اسکان و رفاه، کمیته‎های نظارت و تنظیم بازار در شهرستان‌ها حضور داشته باشند.

وی در رابطه با راهکارهای حل مشکلات مختلف در نوروز امسال، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در نوروز سال گذشته در استان یزد وجود داشت در عید امسال، هتل‌داران، اوقاف، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش به طور مجزا برای اسکان مسافران نوروز ۹۹ اقدام کرده که باعث رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد.

فاطمی با بیان این که ۳۰ کیوسک و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای مسافر توسط سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری در سطح استان وجود دارد، گفت: بیش از ۵۰۰ هزار بروشور و اقلام تبلیغاتی چاپ شده به صورت متمرکز و با مشارکت همه دستگاه‌های متولی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان یزد، این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با ستادها و کمیته‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های استان به دنبال رفع مشکلات و مسائل سال گذشته برای جلوگیری از تکرار مجدد ان‌ها هستیم.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *