کهگیلویه و بویراحمد

اجرای ۴۱ پروژه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۴۱ پروژه گردشگری در استان خبر داد.

“مجید صفایی” در این بازدید با بیان اینکه ۴۱ پروژه گردشگری هم اکنون در استان در حال اجرا است افزود: با اتمام این پروژه ها شاهد رشد صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، خواهیم بود.
وی با بیان اینکه دولت حمایت های خوبی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری داشته است، تصریح کرد: هتل چهارستاره و پارک آبی یکی از پروژه های مهم استان است که با حمایت های دولت توسط بخش خصوصی در حال احداث است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با افتتاح تله کابین، پارک آبی، مجتمع گردشگری آزادی باقری و موزه یاسوج شاهد اشتغالزایی و درآمد زایی خوبی در حوزه گردشگری شهرستان بویراحمد خواهیم بود.
صفایی از آماده بودن مجتمع گردشگری آزادی باقری و موزه یاسوج برای افتتاح شدن خبرداد و تاکید کرد: ین دوپ روژه مهم گردشگری بزودی توسط مقام عالی وزارت میراث فرهنگی کشور برای رفاه حال مردم در یاسوج افتتاح می شود.
“ابوالفتح ابوالهادی” مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد، در این بازدید با بان اینکه استان ظرفیت های طبیعی بالایی در حوزه گردشگری دارد، بیان کرد: در کنار جاذبه های طبیعی زیر ساخت های گردشگری خوبی برای رفاه حال مسافران و گردشگران در استان در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: بازرسی استان آماده همکاری با سرمایه گذاران استان جهت افزایش زیر ساخت های گردشگری و توسعه این صنعت در کهگیلویه و بویراحمد است.
به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بازرسی استان و مسئولان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان امروز از طرح های گردشگری موزه یاسوج، مجتمع گردشگری آزادی باقری و هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج بازدید کردند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

بیکاری ۳۰ راهنمای گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

راهنمای سفر به کهگیلویه و بویراحمد/اماکن دیدنی / هتل‌ها

«بهشت گمشده جنوب ایران» کجاست؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *