گردشگری

ارائه بسته‌های تشویقی برای گردشگران چینیِ ایران

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از ارائه بسته‌های تشویقی برای گردشگران چینی حاضر در ایران همزمان با سال نوی چینی خبر داد.

پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: کشور چین به‌عنوان یک مقصد هدف، برای جذب گردشگران خارجی شناخته می‌شود که به‌دلیل جمعیت بالای مسافر، نزدیکی مسافت و اشتراکات فرهنگی یکی از اهداف مهم گردشگران ایرانی است. به‌طور متقابل ایران نیز چنین وضعیتی برای چین دارد و عرضه بسته‌های تشویقی می‌تواند گردشگران چینی را برای سفر تعطیلات سال نو به ایران ترغیب کند.

وی افزود: برنامه‌های سال نوی چینی شامل جشن‌های مرتبط با آداب و رسوم سال نو چینی، تخفیف در مراکز اقامتی و پذیرایی، حضور راهنمایان چینی زبان در موزه‌ها و مراکز گردشگری است. براساس دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تهران به‌عنوان یکی از ۱۰ استان منتخب در اجرای برنامه‌های سال نو چینی برای جذب گردشگران است که انتظار می‌رود اعلام برنامه‌ها پیش‌بینی‌شده به تورگردانان این کشور موجب حضور بیشتر گردشگران چینی در تهران شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: جلسات متعددی با حضور نمایندگان بخش خصوصی برای برنامه‌ریزی رویداد سال نو چینی در استان تهران بر اساس سلایق گردشگران چینی برگزار شده است و بسته‌های مذکور هم از ۴ تا ۲۰ بهمن ارائه می‌شوند.

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *