گردشگری اسپانیا-مرزهای اسپانیا

اسپانیا به روی گردشگران واکسینه‌شده باز شد

مرزهای اسپانیا از امروز با هدف آغاز فصل گردشگری تابستانه به روی مسافران کاملا واکسینه‌شده سراسر جهان باز شد.

به نقل از تلگراف، اسپانیا به منظور احیای صنعت گردشگری خسارت‌دیده کشور که همچون حوزه گردشگری بسیاری از نقاط جهان در دوران کرونا با مشکلاتی مواجه شده است از امروز، هفتم ژوئن، علاوه بر پذیرش مسافران بین‌المللی کاملا واکسینه‌شده، اجازه ورود کشتی‌های تفریحی به بنادر این کشور را نیز صادر می‌کند.

وزیر بهداشت اسپانیا با اشاره به امن بودن این کشور به عنوان یک مقصد گردشگری اعلام کرد اسپانیا روند بازگرفتن جایگاه ارشد در گردشگری جهانی را آغاز کرده است.

از ماه «می» مسافران بریتانیایی بدون نیاز به ارائه مدرک واکسینه‌شدن یا آزمایش کرونا امکان ورود به اسپانیا را داشتند. با این حال وزارت خارجه بریتانیا تصمیم‌های پیشین درخصوص سفر به اسپانیا را تغییر نداده و اعلام کرده است همچنان به شهروندان توصیه می‌کند جز در مواقع ضروری به اسپانیا سفر نکنند.

اسپانیا در فهرست زرد مسافرتی بریتانیا قرار دارد و این یعنی تمام کسانی که از این کشور به بریتانیا بازمی‌گردند باید تا ۱۰ روز در قرنطینه بمانند.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرده بود، انتظار می‌رود صبح روز دوشنبه در فرودگاه مالاگا حدود ۲۰ پرواز متفاوت از نقاط مختلف اروپا از جمله لندن و برلین انجام شود.

منبع: ایسنا

مرتبط:

کاخ ویانا _قصری بی نظیر در اسپانیا

کازا میلا _ساختمانی عجیب و زیبا در اسپانیا 

قلعه تاریخی کوکا _نگینی در دل اسپانیا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *