سفرهای نوروزی اصفهان/راه‌اندازی تور مجازی «اصفهان گردی»

اصفهان مقصد خوبی برای مسافران نوروزی نیست

استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان به دلیل مواجهه با ویروس کرونا امسال مقصد خوبی برای مسافرت نیست.

عباس رضایی در یازدهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: هیچ‌کدام از مدارس، مسافرخانه‌ها، اردوگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، زائرسراها، مراکز تفریحی و گردشگری مجاز به سرویس‌دهی به مسافران نیستند. استان اصفهان به دلیل مواجهه با ویروس کرونا امسال مقصد خوبی برای مسافرت نیست.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل جلوگیری از انتقال بیماری، دایر کردن چادر در مکان‌های عمومی، کمپ‌ها و امثال آن ممنوع است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: این تصمیم با توجه به ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مسافران و شهروندان گرفته شده است.

وی با اشاره به ضرورت ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی گفت: تمهیدات لازم برای وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و مترو پیش‌بینی شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رضایی با اشاره به ضرورت فرهنگسازی در حوزه سلامت حمل و نقل عمومی، گفت: اقدام شهرداری در ضدعفونی کردن خودروها در سطح شهر ارزشمند است، اما به منظور پراکنده کردن جمعیت و جلوگیری از ازدحام، این برنامه در میدان‌ها و چهارراه‌های اصلی شهر انجام شود.

وی خواستار ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان شد و ادامه داد: از محتوای آموزشی تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشکی در مباحث آموزشی استفاده شود.

استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت سطح بندی مطب‌ها و کلینیک‌ها، خاطر نشان کرد: دایر بودن مطب‌های پزشکان عمومی در دستور کار قرار گیرد.

منبع:ایسنا

مرتبط:

تمهیدات ویژه برای نوروز متفاوت در شهر اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *