گنبد-سلطانیه

برگزاری مسابقه عکاسی چهار فصل از آثار تاریخی سلطانیه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، از برگزاری مسابقه عکاسی از آثار تاریخی شهرستان سلطانیه به مناسبت دهه‌فجر خبر داد.

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند گفت: شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید آثار خود را از ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه به صفحه مجازی اینستاگرام اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان ارسال کرده و از نفرات برتر به همراه جوایز نفیس قدردانی خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه با هدف آشنایی با میراث‌فرهنگی، معرفی بناها، آثار باستانی، موزه‌ها و اهمیت حفظ میراث‌طبیعی و فرهنگی برگزار می‌شود.

ارجمند بیان کرد: حضور عموم علاقه‌مندان در این مسابقه آزاد بوده و محدودیتی در ارسال تعداد عکس‌ها وجود نداشته و عکس‌های ارسالی حتماً باید از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی شاخص شهرستان و با رعایت شئونات اسلامی ارسال شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان مجاز به ارسال چهار عکس از چهار فصل هر اثر تاریخی در شهرستان سلطانیه هستند و داوری و انتخاب آثار توسط گروهی از عکاسان حرفه‌ای رسانه‌ها انجام می‌شود.

منبع:ایسنا

مرتبط:

جاذبه گردشگری ایران که شاید تا به حال ندیده اید

مزار جام ، جلوه‌گاه ۵ قرن معماری ایران

گنبد سلطانیه شاهکار معماری ایران / سلطانیه مرتفع ترین گنبدهای آجری جهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *