ترس-از-هواپیما

بهترین روش های غلبه بر ترس از هواپیما!

آیا تاکنون با هواپیما سفر کرده اید و لذت سفر با هواپیما را چشیده اید؟ اصلا می دانید سفر با هواپیما چه شرایطی دارد و چه هیجانی در انتظارتان است؟

اگر سفر با هواپیما را تجربه کرده باشید و با لذت برای خرید بلیط هواپیما اقدام کرده باشید، خوب می دانید چه می گویم از چه حرف می زنم. سفر با وسیله نقلیه ای که روزی آرزوی بسیاری از مردم دنیا محسوب می شد، این روزها می تواند به یکی از ساده ترین و دم دست ترین وسائلی تبدیل شود که ما می توانید برای سفرهای خود از آن استفاده کنیم. اما عده ای از مردم ترس بسیار زیادی از این وسیله نقلیه ارزشمند دارند.

اکنون می خواهیم برایتان از مزایای سفر با هواپیما بگویم و تشریح کنم که چه اتفاقی سبب می شود هواپیما به یکی از محبوب ترین وسائل حمل و نقل تبدیل شود.

مزایای سفر با هواپیما

راستش را بخواهید سفر کردن با هواپیما به خصوص با بلیط چارتر آن قدر جذابیت و همچنین منفعت برای مسافران دارد که کمتر کسی می تواند از آن ایراد بگیرد و سفر با دیگر وسائل را برای مسافت های مخصوصا طولانی ارجح بداند. به همین دلیل است که همواره خرید بلیط  هواپیما در اولویت بوده و پرواز کردن با این وسیله حمل و نقل فوق العاده، می تواند مزایای بسیاری داشته باشد.

از سویی دیگر سفر با هواپیما، زمان بسیار کمی به نسبت سفر با دیگر وسایل نقلیه می برد و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا در سریعترین زمان ممکن، خود را به مقصد مورد نظرتان برسانید.

زمان در اختیار شماست

یکی از مهمترین ویژگی های سفر با هواپیما آن است که شما این امکان را دارید که در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به مقصد برسانید و نیازی نباشد برای مسافت های طولانی خود را به زحمت بیاندازید.

تصور کنید شما می توانید یک مسیر حداقل ۲۵ ساعته با ماشین، از دریای خزر تا خلیج فارس تنها در ۲ الی ۳ ساعت طی کنید و خود را به راحتی به مقصد مورد نظر برسانید! چه چیز بهتر از این؟ حال تصور کنید این مسیر طولانی تر شود و سفر شما میان دو کشور باشد. پس قطعا خرید بلیط هواپیما می تواند برایتان ضرورت داشته باشد.

امنیت سفر با هواپیما

سفر با هواپیما بر خلاف آنچه این روزها بسیاری از افراد تصور می کنند، یکی از سالم ترین و امن ترین روش های سفر محسوب می شود و خطرات کمی برای مسافران دارد. در واقع تنها کافی است که نگاهی به آمار تصادفات جاده ای بیاندازید، آن وقت است که متوجه می شوید سفر با هواپیما یکی از امن ترین روش های سفر برای شما است.

در واقع خطراتی که مدام این روزها برای هواپیما مطرح می شود، هیچ سندیتی ندارد و آمارهای تصادفات جاده ای به ما می گویند سفرهای هوایی بسیار امن تر و سالم تر از سفرهای زمینی هستند.

از سوی دیگر شما همواره این اطمینان را دارید که اگر هنگام پرواز با مشکلات جسمانی رو به رو شوید، ابتدا می توانید با یاری مهمانداران آموزش دیده برای بهبود شرایط جسمی خود، اقدام کنید و در غیر این صورت هواپیما در اولین فرودگاه فرود اضطراری خواهد داشت و شما در سریعترین زمان ممکن به بیمارستان خواهید رسید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

می دانید اهمیت این مسئله از چه منظری است؟ تصور کنید شما در یک روز تعطیل نیاز به یک سفر فوری دارید، اگر قرار به خرید آنلاین نباشد، باید در زمان تعطیلی آژانس های هواپیمایی، خود را به فرودگاه برسانید شاید بتوانید بلیط مقصد مورد نظرتان را به دست آورید. حال این که آیا در آن ساعت پروازی اتفاق می افتد یا خیر و شما قرار است چند ساعت معطل بمانید، امری دیگر است.

اما امروزه شما می توانید به راحتی به صورت آنلاین زمان های پرواز را ببینید و حتی روزهای تعطیل نیز بلیط مورد نظر خود را دریافت نمایید.

حمل و نقل آسان بار

یکی از ویژگی هایی که سبب می شود که سفر با هواپیما به نسبت سایر وسائل حمل و نقل، اهمیت پیدا کند، امکان حمل بار به راحتترین شیوه ممکن است. شما می توانید انواع و اقسام جعبه های به اصطلاح بد دست و جاگیر را به بخش بار هواپیما بسپارید و این اطمنیان را داشته باشید که در نهایت صحیح و سالم آن را در اختیار بگیرید.

در واقع می خواهم بگویم حمل بارهای اینچنینی با ماشین امکان پذیر نیست و شما نمی توانید به راحتی بار خود را در یک ماشین جای داده و آن را حمل کنید؛ مخصوصا اگر تعدادتان زیاد باشد و بخواهید تنها با یک ماشین سفر کنید. آن وقت است که مجبور می شوید به دلیل کمبود جا، بسیاری از لوازم مورد نیاز را در خانه گذاشته و آنها را با خود به سفر نبرید.

در نهایت

تهیه بلیط هواپیما از نظر خیلی از افراد منطقی ترین مسیری است که می تواند آنها را به مقصد مورد نظرشان برساند. در واقع این افراد تنها برحسب تجربه خود، خوب می دانند چرا باید با هواپیما سفر کرد. پیشنهاد می کنید شما نیز اگر قصد سفر دارید، با توجه به ویژگی های سفر با هواپیما، آن را امتحان کنید تا امنیت و آرامش را تجربه نمایید.

منبع:همشهری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *