اتریش

زیباترین جاذبه های گردشگری “اتریش” ۱

کشور اتریش با هوای کوهستانی تازه و مناظر نفس گیرش معروف است.

کشور اتریش با هوای کوهستانی تازه و مناظر نفس گیرش معروف است و در عین حال مکان های فرهنگی و موزه ها و نگارخانه های مدرن و معماری بسیار چشمگیری دارد. اتریش قطعاً یکی از مقاصد گردشگری برای دوستداران سفر محسوب می شود.

blank

وین Vienna

وین، پایتخت اتریش نماد زندگی اتریشی است. وین با وجود تئاتر های خیابانی، باله، اپرا، نمایش های موزیکال، نگارخانه ها و … پر از هیجان است و شهری زنده و دینامیک برای بازدید است. ولی این از جلوه های سنتی این شهر نمی کاهد. چندین قصر سلطنتی، موزه های شگفت انگیز و همچنین هوفبورگ، منزل حاکمین هابزبورگ نیز در این شهر قرار دارد. زندگی مدرن پرسرعت در کنار معماری تاریخی جذاب باعث شده که این شهر شهری باشکوه برای بازدید باشد.

blank

هالستاتHallstatt

این دهکده خوش منظره کوچک که اغلب به عنوان یکی از زیباترین مکان های اتریش برای بازدید نامیده می شود، مشرف به آبهای آرام دریاچه هالستات است. در این دهکده می تواند کوهنوردی، پیاده روی و قایق سواری کنید و از چند مکان جالب دیدن کنید. از خانه استخوانی Beinhaus دیدن کنید. در این مکان شاهد بقایای استخوان های انسان ها خواهید بود که به دلیل کمبود جا برای قبرستان در این مکان دفن شده بودند. با آنکه ترسناک به نظر می رسد ولی تجربه متفاوتی است. غارهای یخی و غارهای نمکی در این منطقه هم ارزش بازدید را دارند.

blank

سالزبورگ Salzburg

سالزبورگ قطعاً یکی از بهترین مکان ها برای دوستداران موسیقی است. این شهر زادگاه موتزارت است و گردشگران می توانند از محل تولد و نمایشگاه های مربوطه در این شهر بازدید کنند. گردشگران می توانند به گالری ها، موزه ها و رستوران ها و مراکز خرید و بازار کشاورزان بروند و لذت ببرند.

blank

اینزبروک Insbruck

کوه های برفی و ساختمان های رنگی بلند اینزبروک مناظر چشمگیری دارند که برای کارت پستال مناسب اند. افرادی که به کوهنوردی علاقه دارند می توانند به مراکز اسکی و مراکز ورزش های زمستانی بروند این شهر بروند. از مکان های دیدنی دیگر این شهر می توان به قلعه امبراس، موزه هنر مردمی و کلیسای کورت اشاره کرد. سواری با درشکه و اسپا های لوکس نیز از دیگر تفریحات متعدد در این شهر محسوب می شوند.

blank

الپباچ Alpbach

این دهکده زیباترین دهکده در اتریش نامیده شده است و البته تعجبی هم ندارد. این دهکده زیبا بین یک سری کوه پربرف باشکوه واقع شده است و شیب های عالی برای اسکی دارد و فرهنگ سنت کوه های آلپ در آن حفظ شده است. الپباچ پر از خانه های چوبی زیبا، مزارع دام پروری و بومی هایی است که صنایع دستی سنتی درست می کنند. اگر علاقمندید بدانید که اتریش در قدیم چطور بوده است و از تجربه توقف زمان قدیم لذت ببرید، الپباچ مقصدی مناسب برای شماست.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *