بهترین زمان سفر به سریلانکا ، چه زمانی است؟

سریلانکا به روی گردشگران خارجی باز شد

مرزهای سریلانکا اکنون به روی گردشگران تمام کشورها باز است.

به نقل از سی ان ان، وزیر گردشگری سریلانکا، در جریان یک کنفرانس خبری اعلام کرد مرزهای این کشور از  ۲۱ ژانویه باز خواهد شد. در همین روز فرودگاه‌های بین‌المللی این کشور نیز بازگشایی شدند.

وزیر گردشگر این کشور ضمن اعلام خبر بازگشایی مرزها بیان کرد: «زندگی حدود سه میلیون نفر در سریلانکا، وابسته به گردشگری است. این مسوولیت ما است که نیاز آن دسته از شهروندان‌مان را که به این صنعت وابسته هستند مورد توجه قرار دهیم.»

با این‌که هیچ محدودیت زمانی برای اقامت گردشگران در سریلانکا تعیین نشده است اما گردشگران باید تا دو هفته پس از ورود به سریلانکا، در هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی که توسط دولت مشخص می‌شوند بمانند. این به آن معناست که کسانی که قصد دارند مسافرت کوتاهی داشته باشند باید تمام مدت سفر را در اقامتگاه بمانند درحالی که گرداشگرانی که مسافرت طولانی را در نظر دارند می‌توانند پس از سپری کردن قرنطینه دوهفته‌ای آزادانه در سریلانکا به سیاحت بپردازند.

به رغم این‌که در نقاطی همچون استرالیا و هنگ‌کنگ‌ مسافران باید تمام مدت قرنطینه را در اتاق هتل بمانند در سریلانکا مسافران آزادی عمل بیشتری دارند. در سریلانکا، مسافران می‌توانند در این مدت از امکانات هتل همچون استخر، رستوران و باشگاه استفاده کنند. علاوه بر این، شرایط مختلف دیگری برای حضور مسافران در این کشور اعلام شده است.

منبع:ایسنا

مرتبط:

افزایش هزینه های گردشگری در سریلانکا

بهترین زمان سفر به سریلانکا چه زمانی است؟

گردشگری چای

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *