رزرو-تور

نکاتی که قبل از رزرو تور باید بدانید

اگر برای سفر و گردشگری به دنبال مقصدی هستید تا استراحت کنید و از شلوغی ها و دغدغه های زندگی شهری فاصله بگیرید، ما قصد داریم در این مطلب نکاتی را به شما بگوییم تا آگاهانه سفر کنید و از تک تک لحظه های سفرتان نهایت لذت را ببرید.

افرادی که دائما سفر می کنند و در واقع توریست حرفه ای هستند، به دنبال راهکار و روش هایی برای کاهش هزینه های سفرشان هستند. در این زمان است که افراد سراغ سراغ تورهای لحظه آخری و ارزان می روند.

احتمالا اصطلاح لحظه آخری را شنیده باشید، شاید بدانید تور لحظه آخری چگونه توری است؟ این تورها بهترین گزینه برای سفری ارزان در زمان هایی از سال است که مقصد سفرتان مسافر زیادی ندارد و بیشتر هتل ها و پروازها خالی مانده اند. در این زمان آژانس های مسافرتی با ارائه تورهای لحظه آخری با تخفیفاتی بعضا تا ۷۰ درصد اقدام به فروش تور می کنند.

تورهای لحظه آخری برای تورهای داخلی و برخی تورهای خارجی قابل ارائه است. در میان تورهای خارجی استانبول ، گرجستان، آنتالیا و مسیرهایی که نیازی به اخذ ویزا ندارد برگزار می شود.

یکی از مواردی که پیش از رزرو تور باید توجه داشته باشید، این است که بهترین زمان برای سفر چه موقعی است؟ اینکه از نظر آب و هوایی شهری که به آن سفر می کنید شرایط ایده آلی برای گردشگری دارد یا نه جزو مهم ترین نکاتی است که پیش از سفر باید بررسی کنید.

آب و هوای مقصد سفرتان روی کیفیت سفرتان تاثیر مستقیم دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و شرایطتان اقدام به سفر کنید. به طور مثال اگر مسافر تور کیش هستید بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش فصول سرد سال است و اغلب مسافران این جزیره از اواخر دی ماه تا اواسط بهار را برای سفر به کیش پیشنهاد می کنند.

گفتنی است که اگر مقصد سفرتان در زمان هایی آب و هوای مناسبی برای گردشگری نداشته باشد، در اینصورت می توانید ارزان تر سفر کنید.

به طور مثال تور قشم ارزان در تابستان ها ارائه می گردد و بیشتر مسافران در این زمان با اطلاع از گرمای هوای قشم به این جزیره سفر می کنند و اغلب هدفشان از سفر خرید از بازارهای قشم است.

در صورتیکه زمان دقیق سفرتان را مشخص کنید، می‌توانید قیمت‌های واقعی و فوق‌العاده را در بازه زمانی خاصی تشخیص دهید. باتوجه‌ به محدوده‌ی قیمتی در ماهی خاص یا فصول مشخص، کاهش یا افزایش قیمت ها را تا حدودی بر آورد کنید. به طور مثال هزینه ی بلیط پروازی در روزهای آغازین هفته پایین تر از آخر هفته هاست.

در صورتیکه انتظارتان از سفر مشخص باشد و توقعات عجیب نداشته باشید راحت تر می توانید تورتان را انتخاب کنید. به طور مثال شما ممکن است بخت یارتان باشد و بهترین هتل و پرواز با قیمتی مقرون‌به‌صرفه نصیبتان شود. البته این اتفاق همیشه در زمان تکمیل ظرفیت تورها نمی افتد.

انتخاب هتل یکی از مهمترین گزینه ها برای سفر است که شما باتوجه به مقصدتان می توانید اقدام به رزرو هتل کنید. با توجه به خدماتی که از هتل انتظار دارید و بودجه ای که در نظر گرفته اید و همچنین موقعیت جغرافیایی هتل، اقامتگاهتان را انتخاب کنید.

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *