فرودگاه رفسنجان

آبان، آغاز پروازهای منظم از فرودگاه رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: از آبان ماه به‌صورت آزمایشی هفته‌ای دو روز (شنبه و چهارشنبه) پروازها از فرودگاه رفسنجان انجام می‌شود در صورت استقبال پروازها افزایش پیدا خواهند کرد و پس از برطرف شدن مشکلات بیماری کرونا نیز پروازهای مشهد، کیش و عتبات عالیات آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام “حسین جلالی” عصر امروز ۱۵ شهریورماه در جلسه ای در خصوص از سرگیری پروازها از فرودگاه رفسنجان اظهار کرد: در ادامه جلساتی که در تهران با مدیرعامل هواپیمایی زاگرس داشتیم قرار شد مسؤولان هواپیمایی زاگرس بازدید میدانی از فرودگاه رفسنجان داشته باشند و امکانات و ظرفیت‌های فرودگاه رفسنجان را از نزدیک ببینند.

وی بیان کرد: ضمن بازدید از فرودگاه جلسه‌ای با مسؤولان شهرستان و آژانس‌ها و مدیران مس رفسنجان برگزار شد که قرار شد پروازها از آبان ماه آغاز شود و پیک پروازی در اختیار زاگرس قرار گیرد که چه ساعتی برای مردم رفسنجان بهتر است همچنین در صورت استقبال تعداد پروازها افزایش پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس خاطرنشان کرد: فرودگاه رفسنجان، یکی از فرودگاه‌های مهم استان و جنوب‌شرق کشور است و باند این فرودگاه قابل فرود هواپیماهای غول‌پیکر و فرود در شب است.

حجت‌الاسلام جلالی افزود: مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس قول همکاری مساعد در زمینه راه‌اندازی پروازها و همچنین سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و سیاحتی هم داده است.

وی عنوان کرد: فعلا به‌صورت آزمایشی هفته‌ای دو روز (شنبه و چهارشنبه) پروازها انجام می‌شود در صورت استقبال پروازها افزایش پیدا خواهند کرد و پس از برطرف شدن مشکلات بیماری کرونا پروازهای مشهد، کیش و عتبات عالیات آغاز خواهد شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شرکت یکی از شرکت‌های هواپیمایی قابل اعتماد و با ضریب امنیتی بالاست، خاطرنشان کرد: قرار است قیمت‌های پروازی کمتر از سایر شرکت‌ها باشد با توجه به امکاناتی که زاگرس در اختیار مسافران قرار می‌دهد یش‌بینی می‌کنیم از شهرهای همجوار هم مسافران پروازهای فرودگاه رفسنجان باشند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

دره راگه _جایی که قبلا دره مرگ بود

راه‌آهن آذربایجان، ایران را به اروپا متصل می‌کند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *