آشناسازی مالزیایی‌ها با ایران

آشناسازی مالزیایی‌ها با ایران

تور آشناسازی ویژه مستندسازان مالزیایی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران با تمرکز بر خوراک و سوغات ایران در حال برگزاری است.

 روابط‌عمومی معاونت گردشگری اعلام کرد: برگزاری تورهای آشناسازی از کشورهای هدف از جمله برنامه‌های دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی است تا متناسب با موضوعات مختلف، فرصت بازدید و آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری کشور فراهم شود.

در راستای تحقق این ماموریت، تور آشناسازی ویژه گروه پنج نفره مستندساز مالزیایی تدارک دیده شده که این گروه از پنجم اسفندماه وارد ایران شده‌ و تا ۱۹ اسفندماه قرار است استان‌های تهران، اصفهان و فارس را ببینند. گردشگری خوراک و سوغات ایران این دو بخش مورد تاکید در سفر این گروه مستندساز است که علاوه‌بر این، ظرفیت‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی ایران معرفی خواهد شد و در جریان این تور آشناسازی با کارگاه قالیبافی و پارچه‌بافی نیز برای این مستندسازان برگزار می‌شود.

آشناسازی مالزیایی‌ها با ایران

این گروه مستندساز همچنین قصد دارد با حضور در سطح شهرها، زندگی روزمره مردم ایران را به‌ویژه در محیط‌هایی، همچون بازار سنتی تهران مستند کند. بازدید از آثار جهانی کشور از جمله کاخ گلستان، تخت جمشید، نقش رستم، پاسارگاد و  میدان نقش جهان نیز در برنامه‌ بازید آن‌ها قرار دارد.

دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی همچنین اعلام کرده که مستند ساخته‌شده توسط این گروه در شبکه تلویزیونی “آسترو” مالزی و چند شبکه تلویزیونی دیگر از جنوب شرق آسیا در ماه رمضان پخش خواهد شد.

منبع: ایسنا

مرتبط:

ایرانی‌ها می‌توانند به مالزی سفر کنند؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *