معبد-استرالیا

از جاذبه های برزیل و استرالیا تا هتل های بی نظیر آفریقای جنوبی

برترین هتل‎های کیپ تاون آفریقای جنوبی

کیپ تاون یکی مناطق گردشگری در آفریقای جنوبی می‎باشد که سالانه گردشگران بسیاری با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر می‎کنند. به دلیل توریستی بودن منطقه هتل‎های بسیاری در این بخش قرار گرفته است در ادامه به معرفی برخی از این هتل‎ها خواهیم پرداخت.

برای گردشگرانی که می‎خواهند با خرید بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این منطقه از آفریقای جنوبی سفر کنند داشتن اطلاعاتی در مورد محل‎های اقامتی این شهر برای داشتن سفری بهتر و راحت‎تر الزامی می‎باشد.

هتل ۵ ستاره رادیسون بلو واترفرانت

مسافرانی که با تور آفریقای جنوبی و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کرده‎اند با انتخاب این هتل برای اقامت می‎توانند باشکوه‎ترین لحظات را در این شهر سپری کنند و از سفری که با خرید بلیط خارجی به این شهر داشته‎اند نهایت لذت را ببرند.

این هتل منظره‎ای فوق‎العاده که رو به جزیره روبن می‎باشد را به مهمانانی که با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر کرده‎اند و این هتل را برای اقامت خود برگزیده‎اند تقدیم می‎کند. علاوه بر این منظره دلپذیر و زیبا نزدیکی به اسکله ویکتوریا و آلفرد، ساحل شهر کیپ تاون و رستوران‎های مشهور این شهر از مزایای این هتل ۵ ستاره می‎باشد.

در این هتل برای هر اتاق از رنگ بندی‎های متفاوت و خاص استفاده شده است که دلیلی بر گرمی و صمیمی بودن فضای این اتاق‎ها شده است. در این هتل برای کسانی که از اتاق‎های این هتل برای اقامت استفاده می‎کنند خدماتی در نظر گرفته شده است که اینترنت رایگان، تلویزیون فلت، تهویه مناسب هوا، بوفه و حمام‎های مجهز بخشی از این خدمات می‎باشند که در صورتیکه با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردید و این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردید می‎توانید از آنها بهره‎مند شوید.

لازم به ذکر است که افرادی که با بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این شهر می‎آیند تنها لازم است با طی کردن مسافتی ۲۰ دقیقه‎ای به این هتل برسند.

هتل ۵ ستاره تیبل بی کیپ تاون

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل‎های موجود در این منطقه شناخته می‎شود که گردشگرانی که با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر کرده‎اند این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‎کنند.

این هتل بدلیل قرار گرفتن در نزدیکی کوه تیبل وبهره بردن از منظره‎ای دیدنی و منحصر بفرد شهرت بسیاری پیدا کرده است. علاوه بر این هتل تیبل بی کیپ تاون بدلیل نزدیکی به بندر ورکینگ نیز مورد توجه مسافرانی که با بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند قرار گرفته است.

خدمه این هتل توانایی صحبت به زبان‎های انگلیسی، فرانسوی، هندی و عربی را دارند از این رو برای ارتباط برقرار کردن با آنها می‎تواند بسیار آسان باشد. این هتل در ۸ طبقه طراحی و ساخته شده است که در هر طبقه از این هتل ۳۲۹ اتاق برای اقامت مسافرانی که با بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند در نظر گرفته شده است.

از امکانات این هتل می‎توان به تهویه مناسب اتاق‎ها، تلویزیون تخت، وای فای رایگان، دستگاه قهوه ساز، حمام اختصاصی و مجهز، مینی‎بار و بطری آب معدنی رایگان اشاره کرد.

در این هتل به منظور رفاه بیشتر مسافران امکاناتی مانند مراکز خرید، آرایشگاه، استخر رو باز و جکوزی در اختیار آنها قرار داده می‎شود. در این هتل تمامی وعده‎های غذایی توسط سه رستورانی که در آن قرار دارد به مسافران ارائه می‎شود. کامیسا زیباترین رستوران در این هتل می‎باشد که منظره‎ای روبه دریا دارد و علاوه‎بر سرو غذاهای لذیذ و خوش مزه فضایی رمانتیک را برای مسافران بوجود می‎آورد.

برای رفتن به مرکز خرید وی اند ای واتر فرانت از این هتل تنها لازم است مسافتی ۳۰۰ متری را بپیمایید.

مناطق گردشگری موجود در شهر سالوادور در برزیل

آشنایی با مناطق گردشگری برزیل

از شهرهای بندری و بزرگترین شهری که در منطقه شمال شرقی برزیل قرار گرفته، است. سالوادور که عنوان اولین پایخت حکومت استعماری پرتغال را به خود اختصاص داده است در حدود سه قرن مرکز اصلی برده فروشی در این منطقه و جهان در گذشته بوده است.

این شهر در سال ۱۵۴۹ میلادی تاسیس شده و تا ۱۷۶۳ پایتخت برزیل بوده است. بیشتر مردم ساکن در این منطقه از نژاد آفریقایی می باشند به همین دلیل فرهنگ و آداب و رسوم آنها در این شهر غالب است.

سالوادور دارای مناطق گردشگری و تاریخی بسیاری است که به سبب آن سالانه گردشگران و مسافران زیادی با تهیه تور برزیل و بلیط هواپیما برای دیدن کردن از آنها به این شهر سفر می کنند.

در ادامه به معرفی برخی از این مناطق گردشگری و جاذبه های موجودر در این شهر می پردازیم که همه ساله گردشگران برای دیدن آنها با تهیه تور برزیل و بلیط خارجی به برزیل سفر می کنند.

سائو فرانسیسکو

در این شهر کلیساهای بسیاری بنا شده است که هرکدام دارای معماری و زیبایی خاصی هستند اما در این میان کلیسای سائو فرانسیسکو از شهرت خاصی برخوردار شده است که همه ساله گردشگران بسیاری را که با تهیه تور برزیل و بلیط هواپیما به برزیل سفر می کنند را به سوی خود می کشاند.

برای ساخت این بنای باشکوه از آمیزه ای از چوب و طلا استفاده شده است که زیبایی ای غیر قابل وصف به آن داده است. که همین موضوع سبب شده تا گردشگرانی ار سرتاسر دنیا با تهیه تور برزیل و بلیط خارجی برای دیدن این بنای خاص به این منطقه سفر کنند.

این بنای تاریخی و شگفت انگیز در قرن ۱۷ میلادی بدلیل حملات پی در پی هلندی ها تا حد زیادی تخریب شد که مرمت و بازسازی آن از سال ۱۶۸۶ شروع شد. بازسازی نمای کلی کلیسای سائو فرانسیسکو در سال های ۱۷۰۸ تا ۱۷۲۳ انجام شد اما فضای داخلی این بنا در قرن ۱۸ توسط هنرمندان و معماران مختلفی انجام پذیرفت. وجود این بنا در این شهر باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر جهان با تهیه تور برزیل و بلیط هواپیما و یا حتی بلیط خارجی به این منطقه سفر کنند.

بازسازی نمای داخلی این بنای تاریخی در سال ۱۷۵۵ میلادی بطور کامل پایان یافت.

بالابرهای مشهور در سالوادور

مناطق پایین و بالا شهر سالوادور با خیابان هایی با شیب های بسیار تند به هم متصل می شوند. ازین رو برای دسترسی به این مناطق از بالابرها استفاده می شود که به نمادی از این شهر تبدیل شده اند.

همه ساله جهانگردان بسیاری با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی برای دیدن این بالابرها به برزیل سفر می کنند. از معروف ترین این بالابرها بالابری کابلی است که از آن برای رسیدن به بالای شهر استفاده می شود. این بالابر در سال ۱۹۳۰ طراحی و ساخته شد که با استفاده از آن دو منطقه مهم این شهر به هم متصل می شوند.

در این سازه تراسی قرار دارد که با ایستادن در آن می توان به مشاهده نقاط پایین تر شهر و بندر موجود در همان نزدیکی پرداخت.همه ساله گردشگران برای دیدن این جاذبه های شهر سالوادور با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر می کنند.

از دیگر جاذبه های گردشگری در این منطقه می توان به ساختمان هایی اشاره کرد که زمان ساخت آنها به قرن ۱۷ میلادی باز می گردد اشاره کرد. یکی از این ساختمان ها کاخ سفیر ریو برانکو است که در گذشته برای استقرار دولت باهیا مورد استفاده قرار می گرفته است.

وجود مناظر و جاذبه های گردشگری و تاریخی در این شهر، سالوادور را به یک مقصد گردشگری در جهان تبدیل کرده است.

جاذبه‌های برتر استرالیا

استرالیا یا اقیانوسیه با مساحتی نزدیک به ۶.۷ میلیون کیلومتر مربع، کوچک‌ترین قاره در جهان به حساب می‌آید. استرالیا سرزمینی تقریبا هموار بوده و پایتخت آن شهر کانبرا می‌باشد. استرالیا از نظر زمین‌شناسی کهن ترین خشکی جهان به شمار می‌آید و همچون جزیره‌ای بزرگ در اقیانوس آرام واقع شده است.

این کشور با داشتن ۷۵۵ گونه، متنوع‌ترین کشور در دنیا از نظر زیست‌بوم می‌باشد و تور استرالیا به عنوان یک تور پرطرفدار بسیاری از گردشگران را با پرواز خارجی و یا پرواز داخلی به سمت خود می‌کشاند. قبل از خرید تور استرالیا بهتر است با جاذبه‌های این کشور آشنا شوید پس ما را در این مقاله همراهی کنید.

معبد The Shrine of Remembrance

این معبد به عنوان یادبودی برای ادای احترام به همه کسانی که در جنگ جهانی اول شرکت داشته‌اند در ملبورن بنا شده است و یکی از جاذبه‌های گردشگری تور استرالیا محسوب می‌شود. این بنا که از سنگ گرانیت و مرمر ساخته شده است نظر بسیاری از گردشگران پرواز خارجی و پرواز داخلی را به خود جلب کرده است. هنگام بازدید از این معبد حتما از سنگ نوشته Greater love hath no man نیز دیدن کنید.

یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این سنگ نوشته این است که همه ساله در ۱۱ نوامبر «روز یادبود» در ساعت ۱۱ صبح، با تابیدن آفتاب به آن، کلمه Love درخشان می‌شود. از دیگر جاذبه‌های این مکان می‌توان به مجسمه برنزی سرباز و پسر جوانش اشاره کرد. در هر قطعه از این معبد لیستی از واحدهای نیروهای امپریالیست استرالیا قرار دارد و شما به نصف روز زمان برای بازدید از این معبد نیاز دارید.

کوه کازیسکو

این کوه که در مناطق مرکزی کوه‌های برفی نیوساوتولز قرار گرفته است، بخشی از پارک ملی آلپ استرالیا محسوب می‌شود. کوه کازیسکو به عنوان مرتفع‌ترین کوه استرالیا، ۲۲۲۸ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

شما می‌توانید به عنوان مسافر این پرواز خارجی، فعالیت‌هایی نظیر اسکی و اسنوبورد در فصل زمستان و پیاده‌روی در فصل تابستان را در این منطقه انجام دهید. مردمان استرالیا هم برای دوچرخه‌سواری در کوهستان و یا جنگل‌نوردی با پرواز داخلی به این منطقه آمده و با کرایه کردن کمپ، چند روزی را در اینجا سپری می‌کنند.

صخره‌های دوازده حواریون

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی تور استرالیا صخره‌های سر از آب بیرون آورده دوازده حواریون است که در پارک ملی Port Campbell قرار دارد. این صخره‌های زیبا که نظر بسیاری از مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی را به خود جلب کرده است از جاده ساحلی قابل رویت است.

در اصل صخره‌های دوازده حواریون ۱۲ عدد بوده است اما به مرور زمان و به دلیل فرسایش از بین رفته و آخرین صخره آن در سال ۲۰۰۵ فرو ریخته و هم اکنون تنها ۸ عدد از آن‌ها باقی مانده است. با خرید تور استرالیا می‌توانید از این صخره‌ها با ارتفاع بیش از ۵۰ متر دیدن کنید و در این مکان جذاب گردشگری کمپ زده و چند روزی را در آن سپری کنید.

اگر قصد دارید با پرواز خارجی به استرالیا سفر کرده و چند روزی در این منطقه بمانید، قبل از رفتن از به همراه داشتن وسایل مورد نیاز خود مطمئن شوید زیرا ممکن است در این منطقه مکانی را برای تهیه وسایل مورد نیاز خود پیدا نکنید.

بندرگاه دارلیگ

این بندرگاه به عنوان یک پیاده راه تفریحی در نزدیکی مرکز شهر سیدنی قرار دارد. از جاذبه‌های گردشگری تور استرالیا در این منطقه می‌توان به باغی با معماری چینی موسوم به دوستی، موزه پاورهوس، موزه مادام توسو و آکواریوم سیدنی اشاره کرد. بسیاری از مسافران پرواز داخلی و خارجی یک روز کامل را برای بازدید از این منطقه کنار می‌گذارند. در صورت تمایل برای اقامت طولانی‌تر می‌توانید یکی از هتل‌های زیبای شهر سیدنی را رزرو کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *