استان کرمان

استان کرمان به عنوان پایتخت گردشگری مقاومت

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از معرفی این استان به عنوان پایتخت گردشگری مقاومت در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبرداد.

فریدون فعالی در حاشیه افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با مشارکت کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان و شهرداریهای سیرجان، بم و رفسنجان در  فضایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع،  جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری دیار کریمان را در نمایشگاه فوق الذکر معرفی می کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افزود: در غرفه استان کرمان به جنبه های تخصصی صنعت گردشگری این استان به صورت ویژه پرداخته می شود.
وی با تقدیر از حضور شهرداریهای سیرجان، بم و رفسنجان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: در این نمایشگاه تفاهم نامه های همکاری بین شهرداریهای استان کرمان وسایر شهرداریها و صنایع وابسته به صنعت گردشگری سراسر کشور منعقد خواهد شد.
فعالی بابیان اینکه شیوع کرونا به صنعت گردشگری ضربه وارد کرد افزود: امیدواریم در این نمایشگاه زمینه های توسعه و رونق گردشگری داخلی بیش از پیش فراهم شود.
وی در ادامه از ارائه بسته های سرمایه گذاری صنعت گردشگری کرمان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد و تاکید کرد: استان کرمان آمادگی ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه های مختلف گردشگری از محل منابع مالی تبصره ۱۸ را دارد.
وی با اشاره به نزدیکی ایام نوروز ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: بدون شک برگزاری نمایشگاههای گردشگری می تواند به پیوند مردم و کسب و کارهای وابسته به این صنعت بیش از پیش کمک کند.

منبع: ایسنا

مرتیط:

مرمت بیشتر بناهای در تملک میراث‌فرهنگی در استان کرمان

روانسر مرکز پژوهش‌های باستان‌شناسی پایگاه جهانی اورامانات می‌شود

همه چیز درباره آیین ازدواج کردهای کرمانج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *