موزه های ایالات متحده

اعلام بازگشایی موزه های ایالات متحده در ایام کرونایی

براساس آخرین خبرهای بدست آمده، بازگشایی موزه های ایالات متحده با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

همچنان که قوانین قرنطینه در بسیاری از ایالات های ایالات متحده کاهش پیدا می کند، موزه های واقع در این ایالات نیز برنامه و زمان بندی هایی برای بازگشایی اعلام کرده اند. برای مثال، موزه هنر سن آنتونیو در تاریخ بیست و هشتم مارس، موزه هنر بوکا ریتون در سوم ژوئن، موزه هنر ویچیتا در بیست و سوم ژوئن و موزه هنر کلیولند در سی ام ژوئن بازگشایی خواهند شد.

درهای موزه کودک هیوستون نیز از اول ژوئن و با محدودیت پذیرش فقط ۵۶۰ نفر در هر روز، دوباره باز خواهد شد. بازدید روزانه از این موزه در شرایط عادی به ۵ هزار الی ۶ هزار نفر می رسید.

با آغاز فعالیت مجدد موزه هنرهای زیبا هیوستون، استفاده از ماسک برای بازدیدکنندگان الزامی و به همراه داشتن غذا، نوشیدنی یا کیف های بزرگ ممنوع شد.

همچنین، دمای بدن بازدیدکنندگان پیش از ورود به موزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. رعایت فاصله گذاری اجتماعی الزامی خواهد بود و فقط از ۲۵ درصد از ظرفیت اتاق های مختلف این موزه استفاده خواهد شد.

مسئولان این موزه به بازدیدکنندگان توصیه کرد تا بلیت های خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

گرگ ابوت، فرماندار تگزاس اواخر ماه آوریل اعلام کرد، موزه ها و سایر مراکز فرهنگی این ایالت اجازه دارند از یکم ماه می فعالیت خود را از سر بگیرند، با این حال در زمان انتشار این خبر موسسات و موزه های این ایالت ترجیح داده اند به دلیل خطر ویروس «کرونا» همچنان تعطیل باقی بمانند.

مسئولان موزه هنرهای زیبا هیوستون بدلیل عدم آمادگی کافی در کنار سایر موزه های این ایالت از بازگشایی این موزه در یکم ماه می خودداری کردند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

بازگشایی سایت‌های تاریخی و موزه‌ها در دستور کار قرار دارد

درباره موزه واتیکان

برترین موزه های ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *