بالی-اندونزی

اندونزی کشور مسلمان پر از پیچیدگی فرهنگی

اندونزی با مکان‌های شگفت انگیز، با بیش از ۱۷۰۰۰ جزیره گسترش یافته است، هرگز از فرصت‌های ماجراجویی و تعامل فرهنگی آن غافل نشوید.

اندونزی چهارمین کشور پرجمعیت جهان است. تنوع جغرافیایی شدید به معنی سواحل فراوان، جنگلها و آتشفشانها در انتظار لذت بردن است. هر منطقه بینظیر است و چیزی برای ارائه مسافران بیپروا دارد. در حالی که تعداد زیادی از بازدید کنندگان فقط بالی، یکی از مقصدهای برتر آسیا را مشاهده می‌کنند، اندونزی تعداد مکان‌های بیشتری برای ارائه دارد. حرکت در میان مجمع الجزایر اندونزی زمان می‌برد. شما بهتر است به جای عجله کردن در یک یا دو منطقه، به اکتشاف بپردازید.

بالی یکی از پربازدیدترین جزایر جنوب شرقی آسیا و مقصد برتر ماه عسل در آسیا است. این جزیره، تصویری کلیشه‌ای از بهشت است، که از برکت سواحل وسیع، آب آبی و مناظر آتشفشانی سبز در فضای داخلی برخوردار است. دلیلی وجود دارد که بالی ادعا می کند که سهم اصلی در جهانگردی بین المللی اندونزی است. برخلاف بقیه اندونزی که در درجه اول اسلامی است، بالی عمدتا هندو است و به این جزیره وجهی کاملاً متفاوت وام میدهد. تعداد زیادی از هنرمندان، نویسندگان و افراد علاقهمند به شفابخشی کامل به دلیل داشتن فضای بینظیر و سلامتی، در بالی مستقر شده اند. تصور نکنید که بالی همه زندگی در ساحل و سواحل است. منطقه کینتمانی در فضای داخلی سرسبز و زرق و برق دار است، در حالی که اوبود به عنوان مرکز فرهنگی مشهور است.

بالی در جنوب شرقی آسیا است، اما گاهی اوقات این جزیره اندونزی مانند دنیای دیگری احساس می شود. شما میتوانید با یک اتوبوس مستقیم از فرودگاه به تفرجگاه فوق مدرن خود در کوتا بروید و سپس وسایل گستردهای از مزارع برنج را برای بازدید از گالری های هنری Ubud یا ارتفاعات صعب العبور گیج کننده پورا Luhur Uluwatu عبور دهید.

در یک کشور با اکثریت مسلمان، بالی از نظر فرهنگی هندو است و سنتها و جشنهایی که در هیچ جای دیگر منطقه برگزار نمیشود. این فرهنگ به بهترین وجه از طریق هنرها و غذاهایی مورد استقبال قرار میگیرد که افراد محلی با محبت با بازدیدکنندگان تور بالی خود به اشتراک میگذارند، اما این فرهنگ با تجاوز به مدرنیته در قالب استراحتگاهها، زمینهای گلف و مراکز تجسمی در همه جا در یک آتش بس نا آرام قرار میگیرد. بالی مخالف توضیح است، تضادهای آن برای جلب توجه بازدید کننده با یکدیگر رقابت میکند. بالی تنها قطعه زنده مانده از یک امپراتوری هندوستان است که قدرتمند است، اما تجارت توریستی تهدید میکند که همان فرهنگ غنی را که جشن میگیرد، جذب میکند. سواحل بالی و سایر شگفتی های طبیعی با توسعه مداوم در سراسر جزیره در رقابت شدید هستند.

blank

چه کارهای را با خانواده در بالی انجام دهیم؟

بالی از دیرباز به دلیل سواحل و فرهنگ خود شناخته شده بود، اما زیرساختهای رو به رشد گردشگری بدان معنی است که فرصتهای جدیدی برای تفریح و سرگرمی در حال گسترش است. سواحل بالی هنوز قرعه کشی اصلی آن است. با وجود وسعت گسترده ساحل نرم و شنی، بهترین ساحل در Nusa Dua است. شرایط مختلف گشت و گذار در بالی باعث جذب گشت و گذار از سراسر جهان میشود. موسیقی و جشن بالیایی نقش برجسته ای را در جامعه محلی بازی می کند (نمایش Kecak و پورا لوور اولوواتو نمونه خوبی است) و گردشگران را تشویق میکنند که آئین بالی را در جاهای زیادی پراکنده در جزیره مشاهده کنند. اما این فقط سطح را خراشیده و چیزهای بیشتری برای دیدن و انجام دادن دارد.

مناطق بالی

کشف جاذبههای بالی میتواند برای اولین بازدید کننده برای اولین بار یک تجربه بینظیر باشد در یک دقیقه میتوانید در میان شام کوتا و دنپاسار قرار بگیرید، سپس در مرحله بعدی میتوانید دلفین ها را در ساحل لووینا ملاقات کنید. گالری های هنری در اوبود میتوانند جای خود را به موسیقی در سمیناک در تور لحظه آخری بالی دهند.

بالی جنوبی

بالی جنوبی جایی است که بیشتر اقدامات این جزیره در آنجا انجام میشود، جایی که زیرساخت های توریستی توسعه یافته ترین آنهاست. در میان سواحل ماسهای سفید کوتا و زندگی شبانه طاقت فرسا، جاذبه های شهری دنپاسار و آرامش مرتب شده نوسا دوا می توانید از جمله این مناطق را پیدا کنید.

بالی مرکزی

این منطقه به دلیل مهد هنر بالینی مشهور است. صنعتگران این جزیره که عمدتا در شهر اوبود مستقر هستند، هر دو آثار هنری سنتی و مدرن را برای یک بازار بین المللی در حال رشد تولید می کنند.

شرق بالی

شرق بالی تحت سلطه Gunung Agung (“کوه مقدس”) است که مرکزیت اصلی دین و فرهنگ بالی است. معبد پورا بصاکیه در کوهپایه های آن واقع شده است. در امتداد دریا، ماسه های آتشفشانی تاریک فرصت های غواصی، آفتاب گرفتن و غواصی بسیار خوبی را ارائه می دهند. در شمال این منطقه، روستاهای کینتمانی کوه کوه باتور و دریاچه کالدرا را احاطه کرده اند. در اینجا می‌خواهید از غذای تازه، پیاده روی و منظره چشمگیر نمونه بگیرید.

شمال بالی

شمال در حوالی پایتخت قدیمی هلند سینگارا واقع شده است. شمال بالی نگاه خوبی به تاریخچه زیبای بالی ارائه می دهد. این منطقه بسیار شلوغ‌تر از انتهای جنوب بالی است و انحراف‌های دلربا از خود را فراهم می‌کند. برای دیدار با دلفین‌ها در ساحل لووینا از معماری استعماری در سینگارا لذت ببرید.

غرب بالی

غربی ترین قسمت بالی اولین قسمت از این جزیره است که مسافران تور ارزان بالی با کشتی در آن در گیلیمانلوک پیاده می شوند. جدا از آن، چیزی برای دیدن توریست در اینجا وجود ندارد. مقبره عاشق عذاب شده Jayaprana را می‌توان در اینجا و همچنین حیوانات وحشی پارک ملی بالی بارات یافت.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *