اگر اهل پیاده روی هستید این محیط‌ ها را از دست ندهید! +عکس

اگر اهل پیاده روی در هوای آزاد هستید و علاوه بر آن محیط و منظر مسیر برایتان مهم است، برای پیاده روی به مکان‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم بروید.

پارک نهج البلاغه

بوستان نهج البلاغه در غرب تهران بین بزرگراه یادگار امام و بلوار اشرفی اصفهانی واقع شده است. این بوستان دارای هشت تراست پیاده‌رو طولی ۱۲۰۰ متری، سه تراست پیاده‌رو عرضی ۳۰۰ متری، ۹ کیلومتر مربع مسیر دوچرخه‌سواری، ۱۸۰۰ متر مربع فضای ورزش همگانی، ۸۰ واحد آلاچیق، دو پل عابر پیاده بر روی دره و صد‌ها نیمکت و چراغ برق است.

blank

 

باشگاه انقلاب

افراد زیادی برای ورزش و پیاده‌روی صبحگاهی به جاده تندرستی باشگاه انقلاب می‌روند. این جاده که حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متر طول دارد، از ضلع شمالی تا ضلع جنوبی در اطراف زمین‌های گلف قرار گرفته است. مناظر زیبای زمین‌های گلف و درختان بزرگ اطراف جاده که به‌شکل تونل سبز خودنمایی می‌کنند، این جاده را به محیطی زیبا برای پیاده‌روی تبدیل کرده‌اند.

blank

پارک پردیسان

پارک طبیعت پردیسان وابسته به سازمان حفاظت محیط زیست، مشهورترین پارک طبیعت ایران که در شهر تهران در محدوده منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد.

blank

 

بوستان جوانمردان

این پارک در جنوب دهکده المپیک و سمت غرب تهران قرار گرفته است.

blank

 

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر، دریاچه‌ای مصنوعی در شمال غرب تهران است که در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است. اطراف این دریاچه محلی ایده‌آل برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، تفریح‌های سرگرم‌کننده وجود دارد.

پیاده روی

 

بام تهران

بام تهران معروف‌ترین بخش مجموعه تفریحی منطقه توچاله که پیاده روی در مسیر تندرستی آن یکی از تفریحات توچاله به شمار می رود.

پیاده روی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مرتبط:

دوچرخه سواری، پیاده روی و طبیعت گردی در دو جزیره بکر ژاپن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *