بازدیدکنندگان موزه‌ها

بررسی «تحولات بدن و بدنمندی بازدیدکنندگان موزه‌ها در کرونا»

سلسله نشست‌های همایش بین‌المللی «پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا» به نشست «تحولات بدن و بدنمندی بازدیدکنندگان موزه‌ها در دوران کرونا» رسید.

«تحولات بدن و بدنمندی بازدیدکنندگان موزه‌ها در دوران کرونا» در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های همایش بین‌المللی «پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا» دوشنبه ۲۹ دی از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کوشا گرجی‌صفت – جامعه‌شناس – و رضا دبیری‌نژاد – رئیس موزه ملی ملک – به دبیری طیبه عزت اللهی‌نژاد – عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات -، قرار است در این نشست علاوه بر بیان مسائل نوپدید در عرصه هنر در دوران کرونا، به بیان نظرات خود درباره تحولات به وجودآمده در حوزه موزه‌ها پرداخته و پیشنهادهایی برای تدوین سیاستگذاری‌های عمومی و دولتی برای برون­‌رفت از این بحران ارائه کنند.

همچنین در این نشست، با توجه به اثرات بحران بر تعاریف نوپدید در عرصه بدن و بدنمندی بازدیدکنندگان موزه‌ها، پیشنهادها و راهکارهایی در همین راستا ارائه می‌شود.

این نشست که در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های همایش بین‌المللی «پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا بر حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع فرهنگی خلاق و هنرهای  سنتی» برگزار می‌شود با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند از طریق نشانی «https://www.skyroom.online/ch/ricac/meeting» وارد شوند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

موزه نهاوند خالی از اشیاء ۷۰۰۰ ساله شد

زن مومیایی یزدی؛ جسد خوابیده در موزه کیست؟

موزه آقاخان _نمایش تمدن شکوهمند اسلامی در دل تمدن غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *