تاسیسات گردشگری فارس

تاسیسات گردشگری فارس آماده ارائه تخفیف ۵۰درصدی به کادر درمانی کشور

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: بسیاری از تاسیسات گردشگری فارس آماده ارائه تخفیف ۵۰درصدی به کادر درمانی کشور در دوران پساکروناست.

مصیب امیری، سه شنبه با قدردانی از ایثار، فداکاری و زحمات جبران ناپذیر کادر درمانی کشور در مدیریت بیماری کرونا، افزود: ارائه خدمات و تسهیلات به کادر درمانی کشور، مسوولیت اجتماعی جامعه گردشگری استان فارس است.

وی با بیان اینکه تمام هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مُتل‌های استان فارس پذیرای کادر درمانی خواهند بود، اظهار داشت: برخی اقامتگاه‌های بومگردی این استان نیز از قبیل ریچی، چمگل، جورگ، ستایش، نریمان، فانوس، باباخان، سرقنات، ماه سلطان، ایل دخت قشقایی، نی چشمه، ناظمی، معصومه سلطان، شمیم ییلاق، آسمان آبی، باغ دراز، نایب، تنگ چوگان و آق دایی آماده خدمت رسانی به این قشر هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: کادر درمانی با معرفی‌نامه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و واحدهای تابعه آن در سراسر کشور (استان‌ها و شهرستان‌ها) شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، شبکه‌های بهداشت استانی و شهرستانی و کلینیک‌های درمانی برای استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده، پذیرش می‌شوند.

امیری بیان کرد: با هدف برنامه‌ریزی مناسب و میزبانی بهتر، اسکان کادر درمانی کشور در تاسیسات گردشگری فارس با رزرو قبلی امکان‌پذیر است.

وی، با تقدیر از همراهی مدیران تاسیسات گردشگری استان فارس در تمام بحران‌ها با مردم و مسوولان استان، گفت: تداوم خدمت رسانی به کادر درمانی کشور در دوران پساکرونا تا بیستم اسفندماه ٩٩ اعلام شده است.

منبع:ایرنا

مرتبط:خسارت ۶۰۰ میلیارد تومانی کرونا به گردشگری فارس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *