موزه سینما ایران

تصمیم عجیب موزه سینما ایران

درحالی که بسیاری از موزه ها و مراکز گردشگری کشور در ایام نوروز تعطیل هستند، موزه سینما ایران ساعت کار خود را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش از ظهر امروز _چهارشنبه ۲۸ اسفندماه_ خبری عجیب مبنی بر افزایش ساعت بازدید و شرایط بلیط فروشی و تخفیف‌ها بر روی خروجی سایت موزه سینما ایران قرار گرفت. در روزهایی که بسیاری از کشورهای دنیا موزه‌ها و مراکز گردشگری خود را تعطیل کرده اند، این اتفاق در بزرگترین کانون شیوع کرونا در ایران یعنی تهران بسیار تعجب برانگیز است.

در کشورهایی همچون فرانسه و ایتالیا که میزان شیوع و ابتلاء حتی کمتر از ایران بوده، موزه‌های مهمی چون لوور تعطیل اعلام شدند. موزه‌های زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم با دستور مستقیم وزیر در ایام نوروز تعطیل اعلام شدند. البته این تعطیلی بی حاشیه نبود و پس از اینکه معاون میراث فرهنگی دستور افزایش ساعت بازدید را به موزه‌ها اعلام کرد، وزیر بخشنامه را لغو و دستور تعطیلی موزه‌ها و مراکز زیر نظر وزارتخانه را داد.

تصمیم موزه سینمای ایران برای افزایش ساعت بازدید کاملاً برخلاف سیاست‌های کلی کشور در برابر ویروس کرونا بوده و باید دید که آیا نهادهای بالادستی به این تصمیم برخوردی خواهند کرد یا خیر.

منبع:ایمنا

مرتبط:

بازدید مجازی از ۱۳ موزه پایتخت امکان پذیر شد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *