تور مشهد و تور کیش

جهانگردی و دیدن کل دنیا را باید از ایرانگردی و تور داخلی شروع کرد، برای انتخاب بهترین تور در ایران می توان معیار های متفاوتی داشت. شما می توانید از جاذبه های تاریخی ایران به عنوان هدف سفر استفاده کنید و همچنین می توانید از جاذبه های مذهبی و یا تفریحی شهر های ایران به عنوان هدف سفر خود استفاده کنید. اگر به دنبال جاذبه های مذهبی ایران هستید مسلما باید از حرم امام رضا علیه سلام در تور مشهد دیدن فرمایید. و اگر دنبال تفریح در سفر هستید بهترین پیشنهاد ما به شما تور کیش می باشد.

blank

تور مشهد

تور مشهد هوایی یا زمینی، در فصل های مختلف سال و تور مشهد در هتل های ارزان یا گران انجام می گیرد. علاوه بر جاهای دیدنی مشهد که تعدادشان روز به روز در حال افزایش است، آسان شدن سفر به این شهر، با وجود تورهای متعددی که توسط شرکت‌های مسافرتی عرضه می‌شود نیز در افزایش مسافران این پهنه موثر بوده است. بلیط تور مشهد در انواع مختلفی ارائه شده که مسافران می‌توانند با توجه به زمانی که به سفر اختصاص داده و هزینه‌ای که در نظر گرفته‌اند، از بین تور ارزان مشهد و تور لحظه آخری مشهد که در انواع تور هوایی مشهد، تور مشهد با قطار، تور مشهد با اتوبوس و یا تور زمینی مشهد عرضه می‌شوند، مناسب‌ترین قیمت تور مشهد را برای خود برگزینند.

blank

تور مشهد با هواپیما

در این حالت شما با بلیط هواپیما مشهد چارتری و یا بلیط هواپیما مشهد سیستمی به سمت مشهد میروید. اگر با هواپیما میخواهید به این شهر عازم شوید یعنی همان تور هوایی مشهد از تهران حدود یک ساعت به طول خواهد انجامید که با تشریفات قبل و بعد از پرواز سه ساعت در راه هستید و البته خستگی چندانی ندارید و به محض ورود به مشهد می توانید عازم زیارت شوید. اگر قصد سفر به مشهد با هواپیما را دارید، در ساعات صبح و یا بعد از ظهر به دنبال بلیط باشید.

تور مشهد با قطار

در این حالت شما با بلیط قطار مشهد که شامل قطارهای لوکس یا vip ، چهار تخته ، شش تخته و یا سالنی میشود به سمت مشهد میروید. برای سفر به مشهد از تهران شما با قطار لوکس یا معمولی بین ۱۰-۱۴ ساعت در راه هستید و بنابراین تعداد روزهای سفر خود را حداقل باید یک روز بیشتر محاسبه کنید و البته اگر خستگی راه را هم حساب کنید یک روز باید به تور مشهد خود اضافه کنید.

تور مشهد با هتل، هتل آپارتمان یا سوئیت؟

شهر مشهد سال هاست که میزبان زائران بیشماری می باشد و گزینه های زیادی برای اقامت در این شهر وجود دارد. از مهمان پذیر و هتل آپارتمان گرفته تا هتل های لوکس و پنج ستاره، انواع خدمات از درجه رفاهی متوسط تا عالی برای انوع بودجه ها به مسافران و مهمانان امام رضا ارائه می شود. حرم رضوی در نیمه شرقی شهر قرار گرفته و اقامت گاه های بسیاری اطراف آن ساخته شده است. بیشترین و بهترین اقامت گاه ها و هتل های مشهد در خیابان امام رضا واقع شده اند که در ضلع جنوبی حرم قرار گرفته است.

چه زمانی به مشهد برویم؟

1.  اگر محصل ندارید، زمان امتحانات به مشهد سفر کنید.

در زمان امتحانات خرداد و دی، به دلیل کاهش درخواست‌ها، با نرخ های بهتری می‌توانید تور مشهد را تهیه کنید. همچنین تعداد مسافران در این بازه زمانی کم است که می‌توانید در بهترین هتل‌ها و یا هتل آپارتمان‌ها اقامت داشته باشید.

2.  اگر می توانید، پس از تعطیلات نوروز به مشهد سفر کنید.

کمترین قیمت تور مشهد، با توجه به کاهش تعداد مسافرین مشهد مربوط به نیمه دوم فروردین، و بازه‌هایی از اردیبهشت و خرداد ماه می‌باشد. در مقابل، بیشترین قیمت تور مشهد مربوط به عید نوروز، شهادت و ولادت امام رضا (ع) می‌باشد و علت آن این است که درخواست مسافرین تا حد چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

3.  جمعه و شنبه را برای شروع سفر به مشهد انتخاب کنید

معمولا پس از تعطیلی‌ها قیمت بلیط هواپیمای تهران به مشهد، کاهش می‌یابد. اگر نمی‌خواهید مناسبت خاصی را در مشهد باشید، برای کم کردن هزینه‌های خود جمعه و یا شنبه به سمت مشهد پرواز کنید.

4.  شب قدر و اربعین مشهد را از دست ندهید.

با توجه به مراسماتی که در این دو مناسبت در مشهد برگزار می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم شب قدر و اربعین مشهد را از دست ندهید. حتما در زمان برگشت حال و هوای بهتری خواهید داشت.

blank

تور کیش

تور کیش یکی از محبوب‌ترین تورهای مسافرتی در داخل کشور است. امروزه تورهای کیش را می‌توان از هر ارائه کننده‌ی خدمات مسافرتی و گردشگری و هر آژانس کوچک و بزرگی تهیه کرد؛ تور کیش شامل خدمات تفریحی از جمله گشت جزیره – سینما ۶ بعدی و … بوده که با توجه به دفتر فروش (آژانس های مسافرتی) به مسافران عرضه می گردد و این به مراتب برای مسافران مقرون به صرفه است. تور کیش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مسافرت بوده و می‌تواند خاطره‌های ماندگاری را در ذهن شما باقی بگذارد. تور کیش به معنای تور کامل و یا به صورت گروهی نیست بلکه معنای تور کیش به صورت متداول در بین آژانس‌های هواپیمایی فقط رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل می‌باشد. البته بسته به انتخاب هتل شما خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، کارت تخفیف برخی از مراکز تفریحی و غیره همه به خدمات تور کیش شما اضافه می‌شود.

آب و هوای کیش

جزیره کیش در جنوب ایران و در منطقه آب و هوایی گرم و مرطوب قرار گرفته است. به طور کلی می توان گفت نیمه دوم سال بعد از گذشت گرمای تابستان هوا در شرایط مطلوب قرار دارد اما بهترین زمان سفر به کیش ماه های دی، بهمن، اسفند و فروردین می باشد که هوا بسیار ملایم و مطبوع و از رطوبت کمتری برخوردار است.

تور کیش لحظه آخری

اکثریت براین باورند که تورکیش لحظه آخری حتما قیمتی مناسب و مقرون به صرفه دارد و همه روزه و در تمامی ساعات موجود می باشد ولی در واقعیت اینطور نیست. تور کیش لحظه آخری زمانی در واقعیت درست است که بتوان بر اساس نرخ پروازهای مناسب که در آخرین لحظات مشخص می گردد و همچنین تخفیف های هتل ها استفاده کرده و پکیج خوبی را به مسافران به عنوان تورکیش لحظه آخری پیشنهاد داد.

blank

اقامت در کیش

از آنجایی که کیش یکی از مناطق گردشگری و مدرن کشورمان می باشد شما در این منطقه محل های اقامتی خوبی را خواهید یافت. هتل های لوکس ۵ ستاره جزیره کیش مکان هایی خوب و راحت برای اقامت شما در طول زمان سفرتان می باشند. هتل هایی مانند هتل کوروش، هتل داریوش، هتل ترنج و.. از هتل های ۵ ستاره کیش هستند. اما به غیر از هتل های ۵ ستاره هتل های مقرون به صرفه نیز در این جزیره وجود دارند که بتوانید با اقامت در آنها مدت زمان سفر خود را در کمال آرامش بگذرانید. هتل هایی مانند هتل ارم، هتل سیمرغ، هتل پانیذ، هتل گلدیس و… از این جمله هستند. اقامتگاه های ساحلی کیش نیزاقامت گاه های خوبی هستند که از قیمت های مناسبی برخوردارند.

تفریحات کیش

الحق که جاذبه های گردشگری در ایران بسیار بوده و جاهای دیدنی ایران در دنیا زبانزد همه گردشگران است. ولی جاهای دیدنی کیش در نوع خود بینظیر هستند . برای آنکه بخواهید تفریح متفاوتی را تجربه کنید و در کنار ماهی ها و سایر آبزیان بتوانید شنا کنید جزیره کیش این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد.آن چیزی که هیجان غواصی و وسوسه آن را در دل شما ایجاد می کند،پوشش مرجانی جزیره است که در سواحل شرقی جزء جذابیتهای خاص آن هست.

از سایر تفریحات جزیره کیش می توان به جت اسکی اشاره کرد.این تفریح جذاب و هیجان انگیز با سرعت بالا، هیجان ویژه را برای شما به ارمغان می آورد.ظرفیت استفاده از یک جت اسکی حداکثر ۲ نفر است.

blank

سوغات کیش

جزیره کیش دارای صنایع دستی مانند محصولات سفالی و حصیری و انواع وسایل دکوری و زیورآلات است که جزء هنرهای محبوب در کشورمان می باشد. همچنین ماهی و میگو، خرما، قهوه وشکلات از جمله سوغات جزیره کیش هستند که در این سفر می توانید تهیه کرده و برای عزیزانتان به سوغات ببرید.

رستوران های کیش

به دلیل نزدیکی به سواحل دریایی نیلگون خلیج فارس افراد می توانند در این جزیره علاوه بر مشاهده رستوران های سنتی و بین المللی مدرن شاهد رستوران های دریایی نیز باشند و از بهترین ولذیذ ترین غذاهای دریایی و سنتی در آن ها بهره مند شوند و البته از معروف ترین رستوران های جزیره کیش می توان به رستوران سنتی میر مهنا ، رستوارن پدیده البرز ، رستوران کرال ، رستوران سنتی بابا قدرت ، رستوران بین المللی سالود ، رستوران حافظیه ، رستوران آسیا کلاسیک ، رستوران شاندیز و رستوران کوه نور اشاره کرد .

منبع:مشرق نیوز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *