آزمون گردشگری

جزئیات آزمون جامع گردشگری اعلام شد

آزمون سراسری دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ مردادماه برگزار می‌شود.

 به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، زاهد شفیعی ـ  مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و مطالعات گردشگری ـ  با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام از متقاضیان این آزمون از ۱۲ تیرماه آغاز شده است و تا ۲۸ تیرماه ادامه دارد و این زمان قابل تمدید نیست.

او افزود: افرادی که دوره‌های آموزش حضوری و یا غیرحضوری خود را پیش از این در مؤسسات آموزش گردشگری گذرانده‌اند برای شرکت در این آزمون باید در سامانه Edu.tourisem.mcth.ir ثبت‌نام و تمام فرایند آن، شامل ثبت مشخصات فردی، تائید موسسه آموزشی، تائید اداره‌کل میراث استان و واریز وجه و نهایتاً دریافت کد رهگیری را طی کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان در صورت بروز هرگونه مشکلی در روند ثبت‌نام می‌توانند سوالات خود را علاوه بر مؤسسات آموزشی از ادارات کل استان متبوع بپرسند.

شفیعی گفت: این آزمون به صورت استانی در هفت دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، مدیرفنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری، کارشناس ارزیابان طرح تطبیق ضوابط تاسیسات، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت‌گردی و راهنمایان زمین گردشگری (ژئوتوریسم) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

مرتبط:

کنکور برگزار شد اما آزمون جامع گردشگری نه!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *