پرواز تهران تاشکند

جزئیات توقف پرواز تهران-تاشکند در مشهد

مدیر روابط‌عمومی فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پرواز تهران تاشکند پس از انجام فرایند مجوز ورود خود به ازبکستان، ساعت ۱۶ مشهد را به مقصد تاشکند ترک کرد.

حسن جعفری در خصوص سرگردانی مسافران پرواز تهران- تاشکند در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد اظهار کرد: این پرواز به دلیل عدم مجوز ورود به تاشکند، از مرز ایران و ترکمنستان بازگردانده شده و در فرودگاه مشهد فرود آمد.

وی ادامه داد: از فرایند مجوز ورود هواپیما به تاشکند و عدم آگاهی هواپیما از مجوز ورودش به مقصد در لحظه پرواز اطلاعی ندارم و این موضوع به سازمان هواپیمایی کشوری و یا شرکت هواپیمایی زاگرس مربوط است.

مدیر روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌‎نژاد مشهد خاطرنشان کرد: این هواپیما از حدود ساعت ۸ صبح در فرودگاه مشهد فرود آمد و از همان موقع به همراه معاون فرودگاه و مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس، از مسافران میزبانی، اسکان و پذیرایی به عمل آمده و سعی شده مسافران تا زمان پرواز مجدد به سمت تاشکند در مشهد مشکلی نداشته باشند.

جعفری در خصوص عدم اجازه خروج مسافران از هواپیما پس از فرود به مشهد عنوان کرد: چنین چیزی صحت ندارد. زمانی که پروازی در باند فرودگاه می‌نشیند، پس از درخواست پیاده کردن مسافران توسط خلبان، تمام خدمات از سوی فرودگاه برای پیاده شدن مسافران مهیا می‌شود.

وی تاکید کرد: این پرواز پس از گذارندن فرایند مجوز ورودش به ازبکستان ساعت ۱۶ فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد را به مقصد تاشکند ترک کرد.

منبع: ایسنا

مرتبط:

پنج ابتکار برای رونق گردشگری در ایران

ازبکستان بیش از ۶ میلیون گردشگر دارد

برقراری پرواز ایروان-تبریز-ایروان/ تبریز-استانبول، پرترددترین مسیر خارجی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *