جزیره عشاق کجاست؟

قلب شکلی است که نشانه و نماد عشق شناخته می شود و عاشقان برای ابراز عشق عمیقشان از هر چیزی که به شکل قلب باشد استفاده می کنند. بهترین و جذاب ترین حالت هم آن است که طبیعت نیز با آنها همکاری نماید. برخی عوارض و فعل و انفعالات طبیعی بر روی کره زمین نیز این بهانه را برای عشاق فراهم می کند که قطعا بسیار هیجان انگیز خواهد بود. چند نمونه از جزیره عشاق جزایر طبیعی هستند که بنا بر شکل زیبایشان محل ابراز عشق و علاقه برخی از افراد شده اند.

جزیره گالشنژاک – کرواسی

جزیره ی قلب شکل گالشنژاک در نزدیکی شهر تورانژ در کشور کرواسی به دلیل شکل زیبا و طبیعی خود به جزیره عشاق شهرت دارد. شکل خاص جزیره عشاق را برای بار اول دریانورد مورد علاقه ناپلئون به نام شارل فرانسیس بوتمپ بوپره در قرن نوزدهم به روی نقشه آورد، اما پس از آن‌که تصاویر بهتر و با کیفیت تری از آن در سال ۲۰۰۹ میلادی  به وسیله گوگل‌ مپ تهیه شد، تمامی جهانیان با آن آشنا شدند.
این جزیره که امروزه به جزیره عشق یا جزیره عشاق معروف شده است در مختصات ۴۳٫۹۷۸ درجه شمالی و ۱۵٫۲۵ درجه شرقی واقع شده و قطر آن ۵۰۰ متر و طول ساحل آن ۱٫۵۵ کیلومتر است و بلندترین بخش آن ۳۶ متر از سطح آب ارتفاع دارد.

جزیره عشاق

جزیره کوچک مرجانی – استرالیا

خارج از جزایر وایت ساندی در استرالیا یک جزیره قلبی شکل کوچکی وجود دارد که به طور کاملا طبیعی شکل گرفته و در سطح آب به شکل قلب ظاهر شده است. این جزیره کوچک مرجانی را فقط می توان از آسمان مشاهده کرد و تحسین نمود؛ چون غواصی کردن، یا رفتن به روی آن و هر نوع عمل مشابه ممنوع است که همین امر باعث شده که برای گرفتن تصاویر از بالا و یا پیشنهادات ازدواج، این جزیره محبوبیت زیادی داشته باشد. متاسفانه استرالیا برای توسعه جزایر مرجانی خود در جزیره اصلی در نزدیکی وایت ساندی برنامه هایی را تدارک دیده است که ممکن است زندگی این جزیره را در سال های بعد با خطر جدی مواجه نماید.

جزیره عشاق

جزیره قلبی شکل – آرژانتین

این جزیره جنگلی که بر روی آب های یخ دریاچه ماسکاردی در کشور آرژانتین قرار دارد؛ شکل زیبایی از قلب را به خود گرفته است. افراد مختلفی که بر روی رودخانه کایاک سواری می کنند؛ در اینجا برای گرفتن عکس، رد و بدل کردن عاشقانه ها و موارد دیگر خاطراتی از خود در یکی از زیباترین جزایر دنیا به جا می گذارند.

مرتبط:

لنکاوی جزیره محبوب کشور مالزی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *