موزه‌های قزوین-محیط‌های موزه‌ای

درب موزه‌های قزوین به روی گردشگران باز است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین گفت: با توجه به کاهش شیوع کرونا در استان قزوین، موزه‌ها با رعایت پروتکل بهداشتی کار خود را آغاز کردند و درب موزه‌های قزوین در تاریخ ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز به روی گردشگران باز است.

علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: با توجه به کاهش شیوع کرونا در استان قزوین، بعد از عید فطر کلیه موزه‌ها و اماکن تاریخی و توریستی شهر قزوین بازگشایی‌شده و در معرض بازدید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

وی افزود: تمامی موزه‌های قزوین و بناهای تاریخی با رعایت پروتکل بهداشتی کار خود را آغاز کردند و در تاریخ ۱۴ و ۱۵ خرداد مصادف با رحلت امام خمینی (ره) نیز پذیرای علاقه‌مندان هستند، تنها موزه‌ای که امکان رعایت پروتکل بهداشتی در آن وجود نداشت موزه سنگ قزوین است که تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین اظهار کرد: قلعه گردشگری حسن صباح نیز بازگشایی‌شده است، تنها مشکل در این خصوص محدود بودن جاده دسترسی به قلعه است، با توجه به عملیات گازرسانی در این منطقه تردد به‌سختی انجام می‌شود، اما این قلعه نیز در تعطیلات پذیرای گردشگران خواهد بود.

خزائلی بیان کرد: مجتمع‌های بین‌راهی، هتل‌ها و مراکز اقامت نیز با رعایت پروتکل بهداشتی خدمات خود را مانند گذشته ارائه می‌دهند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

چهلستون قزوین

الموت یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری قزوین

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *