صنعت گردشگری

دستگاه‌های خدماتی در اولویت حمایت از صنعت گردشگری باشد

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی بر اعمال سیاست حمایت و تسهلگر بر صنعت گردشگری تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های خدماتی باید در اولویت حمایت از گردشگری باشند.

«محمدصالح جوکار» ضمن بیان این که باید سدها و موانع توسعه گردشگری برداشته شود، اظهار کرد: یکی از لازمه‌های مانع زدایی و تحقق شعار سال با اصلاح قوانین و کمک به تسهیل و حمایت از این صنعت بستگی دارد.

وی با بیان این که گردشگری طی چند مدت اخیر به واسطه کرونا متضرر شده است، تصریح کرد: مسلما فراکسیون گردشگری درصدد رفع موانع موجود برآمده است و قطعا هم می‌توان با وجود شرایط موجود و وضعیت پرنوسان کنونی در حوزه کرونا، این صنعت را مورد حمایت قرار داد در عین حال نباید اجازه بدهیم گردشگری شکست بخورد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به این که دستگاه‌های خدماتی باید در اولویت حمایت از گردشگری باشند، گفت: دستگاه‌های خدمات رسان که تحت نظارت وزارت خانه های متعدد هستند باید شرایط را تسهیل کنند و درک خود را نسبت به فشارهای وارد شده به این صنعت بالا ببرند.

جوکار با تاکید بر این که باید سیاست حمایتی و تسهیل شرایط بر گردشگری واقع شود، گفت: صاحبان این صنعت باید حمایت شوند و با این حمایت، میتوان از فشارهای کمرشکن ناشی از تعطیلی‌های کرونا کاست.

منبع: ایسنا

مرتبط:

بحران گردشگری و انتقاد از ۳ وزارتخانه

کاهش تاثیرات کرونا در گردشگری با استفاده از خلاقیت و نوآوری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *