راهنمای سفر به آلمان + جاذبه‌های گردشگری آلمان

برای همه ما سفر بخش مهمی از زندگی است. تعطیلات که از راه م‍ی‌رسد، هر کدام از ما به فکر گذراندن اوقات فراغت به بهترین شکل ممکن می‌افتیم. سفر یکی از این راه‌هاست. حالا این مسافرت می‌تواند به یکی از شهر‌های داخلی باشد و یا سفر به خارج از کشور وگردشگری جهانی.

اما قبل از هر مسافرتی تهیه یک نقشه راه و یا کسب اطلاع از راهنمای سفر به منطقه مورد نظر لازم است. کشور آلمان هم توانسته گردشگران بسیاری را به خود جذب کند. از همین روراهنمای سفر به آلمان  را برای شما آماده کردیم.

در زمینه راهنمای سفر به آلمان باید بدانید؛ آلمان کشوری است که با مرکزیت برلین در قاره اروپا قرار گرفته و با کشورهایی چون لهستان، جمهوری چک، اتریش، سوئیس، فرانسه، بلژیک و هلند هم‌مرز است. این کشور با مساحتی بالغ بر ۳۵۷۱۲۱۴۱ کیلومتر مربع، جمعیتی برابر با ۸۲ میلیون نفر را در خود جای داده و به همین واسطه پرجمعیت‌ترین کشور اروپا به حساب می‌آید.

 

راهنمای سفر به آلمان

 

بنا بر این گزارش، هم‌اکنون کشور آلمان به عنوان ثروتمندترین عضو اتحادیه اروپا شناخته می‌شود و یکی از صنعتی‌ترین کشور‌های جهان است. این کشور ۱۶ ایالت را دربرگرفته و موتور اقتصادی حوزه پولی یورو به شمار می‌رود.

 

راهنمای سفر به آلمان

 

شایان ذکر است؛ برلین، هامبورگ،مونیخ و فرانکفورت بزرگترین شهر‌های آلمان هستند.

 

راهنمای سفر به آلمان

یادآور می‌شود؛ کلیسای ماگدبورگ، اسکله زلین، قلعه هایدلبرگ، قلعه وارتبورگ، موسکائو (بوستان)، کلیسای جامع کلن، کلیسای جامع آخن و آبسرا‌های پیش از تاریخ پیرامون آلپ از جاذبه های گردشگری آلمان به شمار می‌آیند.

 

راهنمای سفر به آلمان

کلیسای ماگدبورگ

این کلیسا یکی از بلندترین کلیسا‌های جامع در شرق آلمان به حساب می‌آید و نماد شهر ماگدبورگ است.

کلیسای ماگدبورگ در طول تاریخ بار‌ها غارت و تخریب شده، اما همچنان جایگاه مناسبی برای نگهداری آثار هنری و تاریخی است.

 

راهنمای سفر به آلمان

 

قلعه هایدلبرگ

قلعه هایدلبرگ که امروزه به عنوان معروف‌ترین مخروبه آلمان شناخته می‌شود، یکی از کاخ‌های باستانی آلمان است. این قلعه علامت شهر هایدلبرگ است.

 

راهنمای سفر به آلمان

کلیسای جامع کلن

کلیسای جامع کلن که در سال ۱۹۹۶ در رده میراث جهانی یونسکو قرار گرفته، سومین کلیسای بلند جهان و دومین کلیسای بلند آلمان به حساب می‌آید. این کلیسا، در سال ۲۰۰۴ در فهرست میراث جهانی در خطر قرار گرفت و تا سال ۲۰۰۶ در این لیست بود.

 

راهنمای سفر به آلمان

آبسرا‌های پیش از تاریخ پیرامون آلپ

مجموعه‌ای از خانه‌های روی آب متعلق به ۵۰۰۰ تا ۵۰۰ سال پیش از میلاد، با عنوان آبسرا‌های پیش از تاریخ پیرامون آلپ شناخته می‌شوند. این آبسرا‌ها که جزو میراث جهانی یونسکو به حساب می‌آیند، جاذبه گردشگری آلمان هستند.

منبع خبر:باشگاه خبرنگاران جوان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *