رقابت نویسندگی

“رقابت نویسندگی جوانان” با جایزه‌ای چندصد یورویی

دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این اتحادیه در نظر دارد مسابقه‌ای با عنوان «رقابت نویسندگی برای جوانان» با موضوع توسعه پایدار و گردشگری پایدار برگزار کند.

محمد یزدی ـ رییس گروه مطالعات گردشگری دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری ـ با اعلام این خبر گفت: بنا بر اعلام دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، مسابقه رقابت نویسندگی برای جوانان  در حوزه‌های اولویت‌دار آیورا ویژه گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به این‌که تمرکز نخستین دوره از مسابقه مورد نظر روی «زباله‌های دریایی» و «ماهیگیری غیرقانونی» است، علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه باید مقالات خود را درباره ارتباط گردشگری پایدار با این دو موضوع تهیه کنند.

رییس گروه مطالعات گردشگری گفت: بر اساس شرایط اعلام شده از سوی دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، مقالات باید به زبان انگلیسی و در ۲۰۰۰  تا ۴۰۰۰ کلمه در فرمت Arial ۱۲ Narrow تهیه و حداکثر تا ۲۱ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ به پست الکترونیک به نشانی media@iora.int و hq@iora.int ارسال شود.

به گفته یزدی و بنابر اعلام دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، مقالات برتر در نشریه IRON Silver Jubilee Commemorative Magazine منتشر می‌شود و به سه نفر اول جوایز ۴۰۰، ۶۰۰  و ۱۰۰۰ یورویی تعلق خواهد گرفت.

اطلاعات بیشتر را از سایت www.iora.int می‌توان دریافت کرد.

مرتبط:

حفاران از جان «سالسال» چه می خواهند؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *