پژوهشکده باستان‌شناسی

رییس پژوهشکده باستان‌شناسی تغییر کرد

مرتضی حصاری با حکم رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، رییس پژوهشکده باستان‌شناسی شد.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، حصاری از سال ۱۳۹۶ تا کنون مدیر پایگاه میراث فرهنگی خلیج فارس و دریای مکران بوده است. او که تألیف کتاب‌ها و مقالات علمی، پژوهشی و تخصصی متعددی را در کارنامه خود دارد، در شمار زیادی از پروژه‌های باستان‌شناسی به عنوان مجری و سرپرست هیأت حضور داشته است.

مدیر گروه پژوهشی باستان‌سنجی در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، مجری طرح مشترک ایران-آلمان در کاوش دشت ورامین (شهرستان ورامین- پیشوا)، مسؤول راه‌اندازی پردیس دانشگاه هنر اصفهان، مدیر مسؤول فصلنامه باستان‌شناسی پارسه، عضو هیأت تحریریه فصلنامه باستان‌شناسی پارسه، رییس دانشکده حفاظت و مرمت دانشگاه هنر اصفهان و عضو کمیته موزه‌های دانشگاه هنر اصفهان از دیگر مسؤولیت‌های حصاری در سال‌های گذشته بوده است.

در حکم مصیب امیری ـ رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ـ برای مرتضی حصاری آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند، جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان رییس پژوهشکده باستان‌شناسی پژوهشگاه منصوب می‌شوید.

توفیق روزافزون شما را در انجام مسؤولیت‌های مصوب به‌خصوص در راستای تحقق شرح وظایف محوله و سند راهبردی پژوهشگاه با بهره‌گیری از نیروهای متعهد، متخصص و شایسته و همچنین تشریک مساعی با سایر معاونت‌ها و مدیریت‌ها از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنیم.»

پیش‌تر روح‌الله شیرازی به مدت  سه سال ریاست پژوهشکده باستان‌شناسی را عهده‌دار بود.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *