لیست بهترین و بدترین شرکت های هواپیمایی جهان

airways

هنگام سفر ، پرواز معمولاً سریعترین گزینه است. از آنجا که پرواز می تواند به نوعی گران باشد ، مردم همیشه به دنبال ارزان ترین مسیر به مقصد خود هستند.

آنها ارزانترین هواپیمایی را جستجو و رزرو می کنند. این همیشه بهترین ایده نیست. بعضی اوقات ، اگر راحتی و ایمنی سفر برای ما در اولویت باشد بهتر است کمی ولخرج باشیم .

شرکت های هواپیمایی در خارج از کشور وجود دارند که پرواز خوبی را برای شما تضمین می کنند ، اما قیمت آن بسیار زیاد است. سپس خطوط هوایی وجود دارد که ارزان هستند ، اما حتی اگر در حال پس انداز باشید ، راحتی و ایمنی شما ممکن است در معرض خطر باشد.

ما قصد داریم از ۱۰ خط هوایی که باید با تمام وجود از آنها بپرهیزیم و سپس  ۱۰ مورد که ارزش آن را دارد تا تعطیلات خود را عالی کنیم را به شما معرفی کنیم .

بیایید با ده موردی که باید از آنها دوری کنیم شروع کنیم …

RYANAIR-20

RYANAIR

شرکت هواپیمایی است که در دوبلین مستقر است و یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت محسوب می شود. این شرکت هواپیمایی از اصل “شما آنچه را می پردازید دریافت می کنید” پیروی میکند.

صندلی های آنها از چیدمان خارج نمی شوند ، این بدان معناست که شما مجبور هستید که کل پرواز را به صورت قائم قرار بگیرید .همچنین هیچ صندلی رزرو در این هواپیمایی وجود ندارد.

IBERIA FLIGHTS-19

IBERIA FLIGHTS

نکته اصلی که مشتریان هنگام پرواز در ایبریا از آن شکایت دارند ، خدمات به مشتریان است

مسافران اظهار می دارند که راحتی صندلی ، کیفیت مواد غذایی و وضعیت پرسنل همه چیزهایی است که هنگام پرواز باعث نارضایتی آنها می شود . آنها همچنین می گویند که سرویس وعده های غذایی اغلب با عجله سرو می شوند.

CHINA AIRLINES-18

CHINA AIRLINES

خطوط هوایی چین از لحاظ ایمنی بدترین  شرکت هواپیمایی شناخته شده است و و تنها شرکت  هواپیمایی است که به اندازه کافی ارزان میباشد تا کسی زندگی خود رابه خطر اندازد..

از زمان راه اندازی خط هوایی در سال ۱۹۵۹ ، ۷۶۰ تلفات رخ داده است. اکثر آنها از اواخر دهه ۹۰ تاکنون رخ داده اند.

UNITED AIRLINES-17

UNITED AIRLINES

شرکت هواپیمایی یونایتد امروزه در صدر اخبار قرار دارد که متاسفانه دلیل خوبی ندارد. آنها رکورد وحشتناکی از ترک مسافر در اثر تأخیر در کار خود دارند. وزارت حمل و نقل ایالات متحده در واقع در سال ۲۰۱۳ به دلیل تاخیر بی پایان ، بیش از یک میلیون دلار جریمه کرد

AMERICAN AIRLINES-16

AMERICAN AIRLINES

در لیست هواپیمایی آمریكا تقریباً خیلی اشتباه است. در سال ۲۰۱۳ ، فقط ۷۸ درصد پروازها به موقع پرواز .کردند

آنها همچنین تعداد زیادی مسافر را بوجود آوردند و موفق شدند ۲۰۵٫۰۶۰ مورد چمدان گمشده یا آسیب دیده داشته باشند

AIR CHINA-15

AIR CHINA

ما یک هواپیمایی دیگر از چین در لیست خود داریم. هوا چین برای کیفیت هوا در هواپیما شهرت بدی پیدا می کند

این هواپیمایی فقط حدود ۳۰ سال قدمت دارد اما بازخورد منفی زیادی دارد. پروازهای آنها به ندرت به موقع انجام می شود و به نظر می رسد هیچ کس از جمله سیاست های سیگار كشیدن پیروی نمی كند

EASYJET-14

EASYJET

هنگامی که مردم بلیط هواپیما را در یک شرکت هواپیمایی ارزان خریداری می کنند ، مطمئن هستیم که آنها انتظار شامپاین و خاویار را ندارند ، اما انتظاربی نظمی را نیز ندارند.

شکایت های زیادی از این شرکت هواپیمایی صورت گرفته است. از جمله مسافرهایی که صندلی آنها به دلیل رزرو دو برابر به شخص دیگری داده شده است

BULGARIA AIR-13

BULGARIA AIR

شرکت هواپیمایی بلغارستان یک شرکت هواپیمایی نسبتاً جدید است ، اما آنها بیش از ایرلاین هایی که سالها در هوا بوده اند ، مشکلات بیشتری دارند.

تاکنون ۱۰ فروند ناوگان  این ایرلاین  از باند خارج شده است .این اتفاق در ۲۰ فرودگاه مختلف رخ داده است. مسافران همچنین گفته اند که خدمه پرواز نیز از دادن آب به مسافران خودداری می کنند.

AIR KORYO-12

AIR KORYO

این شانس خوب شماست که در پرواز هواپیمایی کره شمالی پرواز نخواهید کرد ، اما اگر این کار را انجام دهید ، مراقب باشید. به دلیل مشکلات ایمنی حتی بسیاری از هواپیماهای آن به پرواز خارجی مجاز نیستند. آنها هواپیماهای خود را به درستی تنظیم نمی کنند ، امیدوارند که خودش رفع شود.

UZBEKISTAN AIRWAY-11

UZBEKISTAN AIRWAY

این هواپیمایی دیگری است که بسیاری از افراد از سفر با آن خودداری میکنند ، شما نیز هرگز وسوسه نشوید که با این شرکت هواپیمایی پرواز کنید. چراکه از زمان تأسیس این شرکت هواپیمایی در سال ۱۹۹۲ ، ۳ تصادف رخ داده است که ۵۴ تلفات را گزارش کرده اند. مسافران همچنین از غذای بد ، سرگرمی و سرویس های بهداشتی  کثیف شکایت دارند.

و اما ده مورد از  بهترین خطوط هوایی که ارزش پرواز دارند …

QATAR AIRWAYS-10

QATAR AIRWAYS

قطر ایرویز در صدر جدول خطوط هوایی قرار دارد

آنها اکنون به ۱۴۰ مقصد در سراسر جهان سفر می کنند. آنها به دلیل داشتن خدمات عالی هنگام مسافرت با افراد در مسافرتهای شخصی شناخته شده اند

SINGAPORE AIRLINES-9

SINGAPORE AIRLINES

شرکت هواپیمایی سنگاپور هواپیمایی دیگری است که شما باید حداقل یک بار با آن پرواز کنید. آنها یکی از مشهورترین مارک های مسافرتی در سراسر جهان هستند.

آنها یكی از جوانترین ناوگان هواپیماها را دارند كه این بدان معنی است كه ایمنی مسافر هرگز به خطر نمی افتد. هواپیماهای آنها همچنین به بیش از شش قاره سفر می کنند

ANA ALL NIPPON AIRWAYS-8

ANA ALL NIPPON AIRWAYS

این شرکت هواپیمایی خیلی مشهور نیست ، اما بزرگترین شرکت هواپیمایی ژاپن است. این شرکت هواپیمایی در سال ۱۹۵۲ تاسیس شد و دارای بیش از ۸۰ مسیر بین المللی و ۱۱۰ مسیر داخلی است.

CATHAY PACIFIC AIRWAYS-7

CATHAY PACIFIC AIRWAYS

این شرکت هواپیمایی مستقر در هنگ کنگ است و همچنین در لیست بهترین خطوط هوایی قرار دارد که دارای بهترین خدمات مسافری و باری است.

آنها به بیش از ۲۰۰ مقصد در آسیا ، آمریکای شمالی ، استرالیا ، اروپا و آفریقا سفر می کنند. مهم نیست که کجا می خواهید بروید ، آنها پرواز برای شما خواهند داشت.

EMIRATES-6

EMIRATES

امارات همیشه به خاطربودن در لیست یکی از بهترین ها شهرت داشته است و هنوز هم به همین دلیل در این لیست قرار دارند.

آنها در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده اند بنابراین آنها یک شرکت هواپیمایی نسبتاً جوان هستند. آنها بیش از ۲۳۰ هواپیما دارند و به بیش از ۱۴۰ مقصد پرواز می کنند. آنها بیش از ۵۰۰۰ پرواز دارند که هر هفته از دبی خارج می شوند.

EVA AIR-5

EVA AIR

این شرکت هواپیمایی در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و یکی از اعضای اتحاد دیه ستارگان است ، به این معنی که آنها یکی از بهترین ها هستند.

این شرکت هواپیمایی  در خدمت جامعه ای است که می خواهد از آسیا به اروپا ، آمریکای شمالی و اقیانوسیه سفر کند. آنها خارج از فرودگاه مستقر در تایوان فعالیت می کنند. اگر در آسیا هستید ، این هواپیمایی است که شما می خواهید.

HAINAN AIRLINES-4.

HAINAN AIRLINES

ممکن است شما کمتر از این خطوط هوایی شنیده باشید اما بی شک یکی از بهترین هاست. که درسال ۱۹۹۳

تأسیس شد و تا پایان ژوئن ۲۰۱۸ ، آنها بیش از ۴۰۰ هواپیما در حال کار و ۲۴ شرکت شعبه داشتند. شبکه آنها کشورهایی را در سرتاسر جهان پوشش می دهد و آنها به دلیل خدمات برجسته مشتری شناخته می شوند.

QANTAS AIRWAYS-3

QANTAS AIRWAYS

این شرکت هواپپیمایی نیز یکی دیگر  از بهترین ها است و خارج از استرالیا مستقر هستند. و بزرگترین شرکت هواپیمایی داخلی و بین المللی دنیا می باشد.

LUFTHANSA-2

LUFTHANSA

 اگر به دنبال یک خط هوایی شگفت انگیز اروپایی هستید ، پس لوفت هانزا بهترین انتخاب برای شماست. آنها مستقر در آلمان هستند و بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور هستند

لوفت هانزا یکی از پنج عضو مؤسس اتحاد ستارگان است. فرودگاه اصلی آنها هواپیمایی فرانکفورت است ، و مطمئناً اگر در این منطقه هستید ، یکی از آنها را امتحان خواهید کرد

THAI AIRWAYS-1

THAI AIRWAYS

یکی دیگر از بهترین و هیجان انگیز ترین خطوط هوایی آسیایی که در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده است . THAI AIRWAYS

و همچنین عضو موسس اتحادیه ستارگان میباشد . آنها در ۳۷ کشور جهان به ۸۴ مقصد پرواز می کنند و بیش از ۹۰ هواپیما دارند

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *