سی‌سخت

مجتمع اقامتی و تفریحی سی‌سخت افتتاح شد

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مجتمع اقامتی و تفریحی سی‌سخت با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در منطقه بیاره شهر سی سخت به بهره‌برداری رسیده است.

“محمد حسین زاده” در آیین افتتاحیه مجتمع اقامتی و تفریحی سی‌سخت با بیان اینکه این مجتمع اقامتی و تفریحی با مشارکت بخش خصوصی و حمایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است، افزود: از میزان اعتبار هزینه شده، چهار میلیارد و دویست میلیون ریال تسهیلات از محل اشتغال زایی روستایی و عشایری و دو میلیارد و دویست میلیون ریال سهم آورده سرمایه گذار است.
وی مساحت این پروژه گردشگری را سه هزار و ۴۷۱ متر عنوان و خاطرنشان کرد: در این مکان گردشگری ۵ سوئیت اقامتی، ۲۱سکو نشیمن، یک سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی و کافی شاپ ایجاد شده است.
معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در راستای زیر ساخت های گردشگری استان صورت گرفته است، اظهار کرد: ۶ پروژه بزرگ گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است که تا پایان دولت تدبیر و امید در شهرستان های استان افتتاح خواهد شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون گردشگری استان، فرماندار شهرستان دنا و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی مجتمع اقامتی و تفریحی سی‌سخت افتتاح شد.

منبع:ایسنا

مرتبط:

تنگ گنجه‌ای _ شاهکار طبیعت در یاسوج

چشمه میشی مکانی مناسب برای سفر های بهاری

روستای کریک: ماسوله ای در جنوب ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *