مراکز گردشگری در مسافران نوروزی افزایش نرخ ندارند

مراکز گردشگری در نوروز افزایش نرخ ندارند

براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هیچ افزایش نرخی در مراکز گردشگری زیر نظر این وزارتخانه در تعطیلات نوروز صورت نمی گیرد.

علی اصغر مونسان درباره کنترل نرخ ها در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: ستاد خدمات سفر بیشتر از یک ماه است که فعالیت خود را در این راستا آغاز کرده است، حدود ۱۸ وزارتخانه، سازمان و نهاد عضو این ستاد هستند که باید در کنار هم قرار گیرند تا نوروز خوبی برای مردم فراهم شود.

تاکید رئیس جمهور هم بر این بوده که نوروز بدون دغدغه و ایمن باشد، همه بخش های دخیل باید در این باره قول دهند. وی با اشاره به همراهی هتل ها برای گران نشدن قیمت ها در تعطیلات نوروز اظهار کرد: از جانب بخش مراکز گردشگری این قول را می دهم که هیچ افزایش نرخی رخ ندهد، غیر از این را هم نمی پذیرم.

مونسان بیان کرد: تعطیلات نوروز پدیده خاصی رخ نمی دهد که منجر به گران فروشی شود. سایر بخش ها باید پای کار باشند تا قیمت ها افزایش نیابند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره توقف سفر چینی ها به ایران به دنبال شیوع ویروس کرونا گفت: به واسطه حفظ سلامتی مردم کشور با سیاست های وزارت بهداشت و تصمیم دولت همراه شده ایم که به محض کنترل این ویروس به ارتباط های قبل و جذب گردشگر از چین بازمی گردیم. البته که سفیر چین اعلام کرد روند شیوع این ویروس کند شده و احتمالا با گرم شدن هوا، وضعیت بهتر هم شود.

منبع:ایسنا

مرتبط:

عید نوروز ۹۹ به کجا سفر کنیم؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *