مازندران-شمال کشور

مردم سفرهای غیرضروری به شمال کشور را لغو کنند

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با توجه به افزایش سفرها به شمال کشور گفت: توصیه من به مردم این است تا آنجایی که امکان دارد سفر به شمال کشور را به تعویق انداخته و به زمان دیگری موکول کنند.

علی محمد شاعری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت بیماری کرونا در کشور گفت: گزارش‌هایی که به ما می‌رسد حاکی از آن است که میزان آلودگی به ویروس کرونا در کل کشور افزایش پیدا کرده و نگران‌کننده است اما میزان تلفات و تعداد افرادی که در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند، کاهش چشمگیری داشته است.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: مردم باید تا اطلاع ثانوی از سفرهای غیر ضروری جلوگیری کنند. همچنین باید مراقبت‌های بهداشتی را بیش از  پیش جدی بگیریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس دهم با بیان اینکه «مازندران، مسافرپذیر است» گفت: مردم علاقه‌مند هستند تا از جاذبه‌های گردشگری این منطقه استفاده کنند. توصیه من به مردم این است تا آنجایی که امکان دارد سفر به شمال کشور را به تعویق انداخته و به زمان دیگری موکول کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس دهم تأکید کرد: بیم آن می‌رود که با ادامه یافتن سفرهای مردم ویروس کرونا به شدت خطرساز شود چرا که موج‌ بعدی سفرها در تابستان هم سفرهای مردم را افزایش خواهد داد. پس جای نگرانی این وجود دارد که دوباره به دوره پیک بیماری بازگردیم.

شاعری در پاسخ به این پرسش که آیا هم‌اکنون ورودی‌های شهرهای شمالی کنترل می‌شود؟ گفت: متأسفانه هیچ نوعی از غربالگری در ورودی شهرها وجود ندارد. به نظرم باید غربالگری در مبادی شهرها از سر گرفته شود تا از سفر افرادی که به ویروس کرونا مبتلا هستند، جلوگیری شود.

منبع:ایسنا

مرتبط:

با بکرترین مناطق شمال ایران آشنا شوید!

دره سه هزار مازندران

شمال ایران و شهرهای زیبایش

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *