رستوران های کیش

معرفی بهترین رستوران های کیش

کیفیت غذا در سفر یکی از مواردی است که مسافران به آن اهمیت میدهند تا بتوانند با انتخاب خوب و امتحان کردن غذاهای متنوع سفر لذت بخشی را داشته باشند.

در کیش کجا غذا بخوریم؟

داشتن یک سفر لذت بخش به فاکتورها و موارد متعددی بستگی دارد. شاید خیلی ها سفر را معادل تفریح  می دانند و برای برخی ها سفر به معنای قدم زدن در کنار آثار باستانی و بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مدنظرشان است. در این میان هستند افرادی که عاشق امتحان کردن غذاهای تازه هستند و تلاش می کنند خودشان را با غذاهای سنتی منطقه ای که به آن سفر کرده اند آشنا سازند.

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک روز تمام به بازدید از جاذبه ها و مکان های دیدنی یک شهر برویم و سپس خودمان را در میانه یک رستوران خوب و با غذاهای با کیفیت ببینیم. سفر به کیش اگر چه تجربه های جدیدی در اختیارتان می گذارد و شما را با جاهای دیدنی متعددی آشنا می کند، اما امتحان غذاهای سنتی آن خالی از لطف نخواهد بود.

پیدا کردن رستوران های ارزان و البته با کیفیت در کیش کار چندان سختی نیست. در این مقاله قصد داریم راجع به همین موضوع صحبت کنیم و ببینیم در چه رستوران هایی در کیش می توانیم غذاهای با کیفیت و ارزان بخوریم از این رو دعوت می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

blank

شکم گردی در کیش
 جزیره کیش در دل خود رستوران ها و کافه های زیادی دارد که هر کدام از آن ها به سرو غذاهای مختلفی می پردازند. برخی از این رستوران ها سنتی کار هستند و تنها غذاهای سنتی ایرانی و جنوبی را برای شما سرو می کنند. در این میان رستوران های مدرنی هم در جزیره کیش افتتاح شده اند که بازدید از آن ها برای افرادی که دنبال تجربه غذاهای جدید و با کیفیت هستند می تواند بهترین انتخاب باشد.
زمانی که به جزیره کیش سفر می کنید با انواع مختلفی از غذاها، در طعم ها و رنگ های متفاوت رو به رو خواهید شد. برخی از غذاهای سنتی کیش که محبوبیت زیادی در میان مسافران دارند و می توانند برای شما نیز جذاب و خوشمزه باشند را در ادامه معرفی می کنیم:
  • برنج مجبوس
  • محمر
  • مرقوق
  • سمک مشوی
  • قلیه ماهی مخصوص کیش

blank

بهترین رستوران های کیش
پیدا کردن رستوران با کیفیت، آن هم در جزیره کیش زیاد دشوار نیست. کافی است از یکی از اهالی جزیره سوال کنید تا فهرست بلندبالایی از این رستوران ها را در اختیارتان قرار دهد. در ادامه سعی می کنیم برخی از این رستوران های با کیفیت را معرفی کنیم و دلیل محبوبیت آن ها در میان مسافران را هم بیان نماییم.

رستوران رویال استار

اگر به دنبال یک رستوران زیبا با معماری چشم نواز و رنگی هستید، رستوران رویال استار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این رستوران به دلیل دکوراسیون و رنگ های به کار رفته در آن بسیار مشهور است و غذاهای با کیفیتی نیز در اختیار شما قرار می دهد.

برخی از مسافران معتقدند هزینه غذا خوردن در این رستوران کمی بالا است، این در حالی است که به گفته مدیر رستوران رویال استار و همچنین بازخوردهای مشتریان گذشته این رستوران، مواد غذایی با کیفیتی در پخت غذاها استفاده می شود و همین امر می تواند توجیه خوبی برای قیمت های نسبتا بالای این رستوران باشد.رستوران رویال استار-بهترین رستوران های کیش

رستوران کوه نور

این رستوران نیز دکوراسیون بسیار جذابی دارد و به همین دلیل توانسته است نظر مسافران و گردشگران مختلفی را به سمت خود جلب کند. اگر دنبال جایی هستید که زیبایی های طبیعت و لذت غذا خوردن را یکجا تجربه کنید، رستوران کوه نور بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

این رستوران در دل کوه بنا شده و معماری جذاب آن شامل تخته سنگ ها و نقش های برجسته ایرانی است. انواع مختلفی از غذاها در این رستوران سرو می شود که از جمله آن ها می توان به غذاهای ایرانی و بین المللی اشاره کرد.

رستوران کوه نور

رستوران های ارزان قیمت کیش
 گاهی از اوقات بودجه ای که برای سفر در نظر می گیریم زیاد نبوده و به همین دلیل دنبال کاهش هزینه های سفرمان هستیم. یکی از مواردی که در این شرایط کمک مان می کند انتخاب رستوران هایی با کیفیت و ارزان است. در ادامه سعی می کنیم چند مورد از این قبیل رستوران ها را در جزیره کیش معرفی کنیم.

رستوران پاتوق

 این رستوران با ظرفیت ۸۰ نفری خود یکی از زیباترین و پرطرفدارترین رستوران های کیش محسوب می شود که به دلیل قیمت مناسبی که برای ارائه خدمات دارد یکی از رستوران های محبوب کیش نیز به شمار می رود.
رستوران پاتوق کیش

رستوران پارسیان کیش

در خیابان فردوسی جزیره کیش، هتلی وجود دارد که رستوران آن از محبوبیت زیادی برخوردار است. رستوران پارسیان انواع مختلفی از ساندویچ ها و پیتزاها را سرو می کند و می تواند وعده های غذایی با هزینه مناسب را در اختیار شما قرار دهد.

شما نیز می توانید بسته به بودجه ای که برای صرف وعده های غذایی در کیش در نظر گرفته اید و همچنین ذائقه و علاقه خود، یک یا تعدادی از این رستوران هایی که در این بخش به معرفی آنان پرداختیم را انتخاب نموده و تمام یا بخشی از وعده های غذایی خود را در سفر به کیش از این رستوران ها تهیه کنید،

مرتبط:

هزینه حمل خودرو به کیش چقدر است؟

اولین ها و قدیمی ترین ها در جزیره کیش کدامند؟

دیدگاهی متفاوت از جزیره زیبای کیش

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *